![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Onzin, er zijn nog steeds evenveel ongevallen als vroeger. |
Citaat:
|
Citaat:
Nee, een voorbeeld is de weg van Hechtel op Kleine Brogel, dat weet ik omdat die hier vlakbij is en onlangs op TVL te zien was :-) Overigens moet je het toenemend autoverkeer ook in rekening nemen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hun bankrekening zeker? |
Citaat:
En dat is nu net het probleem, het is altijd de schuld van de ander. Maar ook met het gedrag van anderen moet je nu eenmaal rekening houden. |
Citaat:
|
Citaat:
Begin dan achteraf niet te klagen over het feit dat je een week later een boete in je bus krijgt. Het is ook altijd iemand anders zijn fout... nog nooit gehoord van verantwoordelijkheid opnemen ? |
Citaat:
Mij niet gelaten hoor; als iedereen ervan overtuigd is dat zich blindstaren op snelheid dé oplossing is, dan doen ze maar. De slachtoffers zullen het hen niet in dank afnemen. |
Citaat:
Ik heb hier al heel wat argumenten gelezen die hout snijden maar zelden van u. :-( En ja, soms rijd ik ook te snel. |
Citaat:
Al veel van gehoord, begint redelijk te zagen vind ik. |
Citaat:
Jij mag dan wel denken dat ik verkeerd ben; naar mijn gevoel blijft een zich blind staren op snelheid, los van de context, contraproductief. Er is aan lagere, voorgegeven snelheden gedrag dat een pak gevaarlijker is en dat zou men eens meer en harder moeten gaan aanpakken, maar dat gaat zeer doen aan zij die zich vandaag achter het snelheids-excuus verschuilen. Maar goed, éénzijdige standpunten zijn altijd eenvoudiger. |
Citaat:
Dat het tweede baanvak dat niet ziet en er plots iemand voor uw auto staat dat speelt natuurlijk weer geen rol. En zelfs 30 is dan nog te snel om op enkele centimeters te kunnen stoppen. |
Citaat:
Maar de bestuurders die vinden dat zij het wel kunnen maken om zich snel nog even ergens tussen te wringen zijn echt niet de slakken. Dat zijn juist die bestuurders die denken dat snel veilig is en zo nodig tot het laatste ogenblik moeten blijven voorbijsteken. Of denkt ge dat snelle chauffeurs nooit de snelweg verlaten? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar nee nu crossen ze er middendoor en steken ze het op de auto als die er tegen zit. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be