Tantist |
7 januari 2004 16:30 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GC
Carette heeft die core nooit begrepen. Waarom stelt hij zich anders *buiten* de samenleving door zich te baseren op de methode van het individuele terrorisme?
|
Dat maakte deel uit van de revolutie, beste vriend. Iedereen vult dat anders in, maar veel pacifistische invullingen heb ik nog niet gemerkt. Altijd schenden ze het UVRM.
Maar u mag het altijd eens proberen, ik ben benieuwd hoe lachwekkend het deze keer zal zijn.
Citaat:
De retoriek van Carette is beperkt tot wat ik "fraseologie" noem: links klinkende zinnen, maar dan wel zonder bijhorende inhoud.
|
99% van het electoraat vindt dat blijkbaar ook van u. Ik ook trouwens.
Citaat:
De meeste van de aangehaalde teksten dateren eerder van de 19de eeuw en begin 20e eeuw. In ons propaganda-materiaal zullen we de term "proletariaat" niet echt gebruiken, en vervangen door "de arbeiders en hun gezinnen" of varianten daarop.
|
Jeetje! De politieke correctheid slaat nu ook al toe bij de extreem-linksen! :lol:
Arbeiders... Ik hoop dat u weet dat de mensen tewerkgesteld in de secundaire sector. Wat met de rest? Goelag? :twisted:
Zelfs deze arbeiders moeten niets weten van uw onzin, en stemmen massaal op SP.A en... Vlaams Blok. U bent passé, net als uw ideologie.
Citaat:
Idem voor de term "communisme". Daar springen we voorzichtig mee om omdat het gelinkt wordt aan het stalinisme.
|
Toch mooi, die politieke correctheid. Nochtans valt het trotskisme onder het communisme, als u denkt dat u met schone schijn de weinige meubelen nog kan redden: tarara :twisted:
Afin, nog veel succes met uw hobbyclub alvast. Ik hoop alleen dat ik de ALS niet tegen kom in een donker steegje.
|