![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ps.het was toch een partijvergadering(zie dissidenten) :?: :lol: |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
ziewel, wat heb ik gisteren geschreven? Dat de VLD zou plooien!
Gisteren hebben ze eens een "gezellig vriendschappelijk" gesprek gehad met coveliers. :twisted: |
Citaat:
Of was Coveliers slimmer geweest om aan navelkrabben te doen, zoals Bourgeois met zijn eenmanspartij? |
Citaat:
Bourgeois moet daar geen les uittrekken? Hij moet niet om den brode politiek doen, coveliers wel |
Coveliers is nog steeds advocaat, Bourgeois niet meer, wie is er hier dan de politieke hoer die zich moet verkopen om in leven te blijven....?
|
Citaat:
Niet dat hij zelf nog pleit, maar hij is wel nog de "zaakvoerder" |
Schitterend gewoon, ze denken dat ze de lont uit het kruitvat hebben getrokken maar ze hebben den back up timer ontsteker niet gezien. En die tikt rustig verder in het rotte VLD bouwsel. Coveliers zijne aanhang is diep ontgoocheld ( zie zijn meeting gisteren) en gaat hem laten vallen, de VLD diktatuur denkt een overwinning behaald te hebben maar Deklucht zijne zever op Terzake dat ze een liberale-sociale ( lees links tot zeer links) blijven varen en het vuur dat de Vuile Rooie Televisie hem aan de scheneen heeft gelegd gaat de laatste twijfelende liberalen definitief het VB kamp laten kiezen. De VLD gaat in juni het Allahgalevsyndroom ondergaan: een ziekte waarbij men zich eerst euforisch en superieur voelt, om daarna te ontdekken dat men tot bijna niets is verschrompeld. :lol: :lol:
|
Ok, kan best, het 'privé-leven' van de Geert gaat mij persoonlijk weinig aan....
|
Citaat:
|
coveliers gaat een nieuwe partij oprichten: de partij van de windbuilen,haha.
|
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!
... 8O |
Citaat:
Noch meer, noch minder. En ik herhaal wat ik reeds schreef. Als dien Bourgeois zijn eigen navel blijft krabben en de NVA blijft leiden als een eenmanspartij, dan is die partij, net als de vorige partijen waar hij aan meewerkte, gedoemd om klein te blijven. Misschien zelfs te verdwijnen, of zoals reeds een aantal keer voorheen, uit elkaar te vallen in nog kleinere partijtjes met allemaal nieuwe partijnamen. Moet ik jouw geheugen verfrissen? Of ken je de verhalen van de laatste jaren zelf ook nog? |
Citaat:
|
Citaat:
IK ben er van overtuigd dat alle leden van de NVA zeer gedreven zijn en geloven in hun vlaamse zaak. Dat valt hier ook te merken op dit forum, waar ze zelfs het probleem van kopiëren van cd's communautair maken... Maar, mijn liefste NVA-ers, naast jullie liggen er zo weinig mensen wakker van jullie gedachtegoed... Daarom zal ook de volgende verkiezingen geen spectaculaire resultaten opleveren en zal de NVA altijd een kleine partij blijven... Maar gemotiveerd? Dat zijn jullie wel... |
Citaat:
En voor de eerste keer naar de verkiezingen gaan met 200.000 kiezers, dat is bijna zoveel als in 1999 (+/-300.000) in de VU voor de splitsing. Dat betekend dat er tijdens de laatste jaren kiezers bijgekomen zijn die voor ons programma hebben gekozen. En dat de VU maar 1 op 3 heeft gekozen voor Spirit |
Citaat:
Het ledenaantal van pakweg de VLD blijft ook groeien. Bovendien is het ledenaantal zo spectaculair ook niet gestegen hé. Ik herinner mij nog vorig jaar de kaap van tienduizend. En niet vergeten dat Spirit een kartel vormt, wat ook tot een verkeerd beeld vn de ledenaantallen kan leiden. Nu, wat de resultaten zullen zijn in juni, dat kunnen we niet weten, maar wat we wel weten is dat Geertje daar helemaal alleen zit voor de NVA op federaal niveau.. En dat kun je toch geen vooruitgang noemen met de vorige legislatuur.. En die enkele leden erbij brengen daar heus geen verandering in. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be