![]() |
Nogmaals: u schrijft:
Welke Franse politicus heeft zich uitgesproken om Wallonië in te lijven? Andere posters als Dimitri hebben er een aantal mooie gegeven van uit Nederland voor Vlaanderen ellips van het werkwoord inlijven: IN TE LIJVEN |
Hahahaha kronkelen, Tantist !!! :lol: :lol:
|
Citaat:
Overigens betekent rattacher (heraanhechten) natuurlijk wel wat anders dan herenigen (réunifier). |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom heeft hij het dan over inlijven?? Zijn bedoelingen waren me al langer duidelijk, nu geeft hij hetzelf toe. |
God behoede ons voor die orangistische mollen die ons land gewoon willen laten INLIJVEN door de Hollanders!
|
Inderdaad, en het is jammer dat Dimitri hier met zijn ideeën over een Diets Rijk de goede naam van de overgrote meerderheid der Nederlanders besmeurt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Waar heb je die ideeën van mij gelezen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik moet helemaal niets doen. Ik aanvaard dat het programma van CD&V en N-VA afwijken van mijn mening en ik betreur dat. Afgezien van het BROV komen de ideeën van de N-VA het beste in mijn buurt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bon soit, weer een onderwerp, waar heel interessante feiten in werden aangehaald verkloot door het fascisme van enkele belgicisten.
|
Eventjes afsluiten met een citaat van Yoda (dat ik de laatste tijd al veel heb moeten gebruiken):
[size=6]Fear leads to Anger. Anger leads to Hate. Hate leads to suffering.[/size] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be