![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ik herhaal mijn raad even: ga een goed boek halen over 1302. Kom dan terug. Alvast kan ik u het boek van professor Verbruggen aanraden. Een verdere referentielijst vindt u bij http://www.liebaart.org/biblio_n.htm |
Citaat:
|
Citaat:
Ja, ik zou inderdaad voorstellen dat u het "nog" (lees: voor de eerste maal) eens opzoekt. Begin alvast met het boek van professor Verbruggen. Dat is een standaardwerk als het over 1302 gaat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, als u over gevoelens spreekt, ook het Vlaamsgevoel is spontaan ontstaan. Nog lang voor er ook maar enigszins sprake was van federalisering, cultuurraden, eigen officiële Vlaamse vlag, enzovoort. In Vlaanderen wordt er dus niets van bovenaf opgelegd (trouwens, Vlaanderen is geen staat... Dus van enig staatsnationalisme is geen sprake). |
Citaat:
In die andere berichten was er inderdaad sprake van liegen. Weet u nog hoe stelde dat Hiëronymus "christenvrouw" zou hebben geschreven, terwijl dat helemaal niet stond in zijn Latijnse vertaling? Of dat Hiëronymus volgens u "adelphos" niet zou hebben vertaald door "frater"? U beweerde dat er in zijn Vulgaat "neven" zou staan. Ook foutief. En de manier waarop u het bleef herhalen, wees in de richting van een bewuste leugen. |
Citaat:
Hoeveel Belgische vlaggen wapperen er op de nationale feestdag aan de huizen? Bitter weinig. Eigenlijk interesseert het de mensen niet. En u weet dat ook. |
Citaat:
Ik heb jammer genoeg nog steeds geen omschrijving van uw hand over wat nu dan wel een "kunstmatige politieke constructie" inhoudt. En ook mocht ik nog steeds niet vernemen welke staten dan wel "natuurlijke constructies" zijn die niet politiek beïnvloed zijn. |
Citaat:
Als ik fout ben geeft het toe, zoals bij de frater. Ik heb daar geen moeite mee. Integendeel zelfs. En wees gerust: ik zal de het bijbelcommentaar van Hieronymus vinden waar hij doelbewust 'fratres' vertaalt door neven. Ik neem mijn tijd. En dan bent u alweer een stukje van uw lolly kwijt. |
Citaat:
U mag me steeds wijzen op oncorrecte informatie die ik zou hebben weergegeven. Kom maar op. Samen met de verbetering natuurlijk! |
Citaat:
|
Citaat:
|
En ondertussen zijn we vele berichten verder en van een antwoord op de volgende vragen is nog steeds geen antwoord.
Blijkbaar is het zoeken naar een antwoord iets te pijnlijk.... Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ten andere, u bent in de val gelopen, want wat ik hier eerder al stelde was niet mijn analyse maar wel die van Eppink. |
Citaat:
In België zijn er zakkenvullers in Frankrijk zijn er zakkenvullers, in Engeland zijn er zakkenvullers. In het ene land wat meer dan in een ander land. Overal zijn er zakkenvullers. Wat een pover argument. U valt me erg tegen. |
Citaat:
Overal zijn zakkenvullers, maar daar ging het niet over. Wel over de houding van de bevolking tegenover de politici. Die is wezenlijk anders in België dan in bijvoorbeeld Nederland. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be