Stefanie |
25 februari 2007 01:19 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk
(Bericht 2465314)
Maar lees nog eens alles wat u schrijft aub. Eerst zijn het feiten en nu geeft u zelf toe dat het zich allemaal in uw hoofd afspeelt, getuige : "Ik verzin helemaal niks. Ik stel alleen maar vast." Het zijn dus geen feiten het is uw beeld over de wereld. U hebt gewoon een angstig beeld over de toekomst omdat u schrik hebt uw comfort en luxe die u door anderen zij aangebracht zult verliezen. Het slechte nieuws voor u is dat uw toekomstbeeld redelijk correct is maar dat zal enkel te danken zijn aan het feit dat u niet hebt opgelet en het gevaar van de andere kant kwam.
|
Ten eerste, ik leef helemaal niet in luxe. Helemaal niet. Ik had het daarnet over "vruchten plukken", maar toen dacht ik vooral aan het ziekenfonds. Ik ben namelijk al regelmatig in behandeling geweest. En trok terug van het ziekenfonds.
De feiten spreken voor zich. Ik zie wat er gebeurt. Het gaat hem helemaal niet over "mijn beeld van de wereld". Net niet.
En neen, ik ben niet van zin om mee te doen met de zelfhaat, de haatzaaierij tegen iedereen die anders denkt en het niet altijd met mij eens is, de verbale agressie, het druggebruik... omdat het gevaar zogezegd "van de andere kant komt".
Nogmaals: de feiten spreken voor zich. De gevangenissen zitten overvol. De politiek correcten zijn bezig om van ons land een puinhoop te maken. Dat gij dat niet wilt zien en wanhopig probeert om mij wat anders wijs te maken, is uw probleem. Niet het mijne. Ik sukkel zo al meer dan genoeg met mijn gezondheid. Dat gij de feiten niet onder ogen ziet en leugens verspreidt is uw probleem.
|