![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
awel, er wordt een oplossing gezocht (ne mens van den enen op den anderen dag op straat zetten mag niet, denk 'k)
|
Citaat:
|
sry, edit
ik verstond eerst dat ze nu naar het sec. waren overgeplaatst maar nu denk ik dat men bedoelt dat ze daar werken en er een oplossing wordt gezocht, 'k wetet niet goed eigelijk |
De Wetten Van Allah Staan Boven Alles En Iedereen
Deze integratieonwillige dames stellen de wetten van Allah gewoon boven de seculiere arbeidswetten die ze vertikken te volgen.
"De dames die een hoofddoek dragen gehoorzamen aan de BEVELEN van Allah uit hun eigen vrije wil", las ik onlangs in een moslimfundamentalistisch boekje (uitgeverij nib 2006) op een 'bekeerlingendag', gesponserd door de liga voor nieuwe moslims, Jeddah SA. Dat deze dames weigeren hun hoofddoek af te doen is onder meer een gevolg van de golf van radicalisering van moslimjongeren onder invloed van radicale en fundamentalistische (vertaalde) literatuur uit Saoedi-Arabië. Er rest deze redeloze dames enkel een C4 met als opgave van onslag: overtreding van het arbeidsreglement en ernstige attitudeproblemen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Dat is misschien geen goede reden voor jou, maar wel voor het stadsbestuur in overleg met haar personeelsafgevaardigden. Er is geen andere wettelijke manier om een arbeidsreglement aan te passen. Een aanpassing van het arbeidsreglement moet steeds ondertekend worden door de voltallige ondernemingsraad. Paulus. |
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be