![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar eh liever de IRA dan Ian Paisley meneer Paisley tekent voor zijn dood als zijn Facistische gezicht zich hier in belgië of Nederland bevind Hulde aan het Ierse Volk !!!! |
Stop nu eens met het woord fascisme voor zowat alles en iedereen te gebruiken. Paisley is evenveel fascist als hij stalinist is...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ian Paisley haat ik veel meer dan Osama |
Citaat:
|
Proficiat voor Sinn Fein
Sinistra: Eerst en vooral, lees eens de geschiedenis van Ierland en ook die van de "troubles" De republikeinen hebben de moed om de wapens neer te leggen! Hebben de unionisten dat ook ? Vermits de DUP de winnaar is zullen ze ook wel de harde, militaire kern ,kunnen ontmantelen zekers !..... aleez zoals dat den Gerry deed hé ! Verder voor de rest in dit debat sluit ik me aan bij, Pelgrim, Jaani Dushman en Praetorian.... Nabat |
De troubles in Noord-Ierland was een zaak van hoop en al een paar honderden mensen... niet meer. De reden, die honderden zaten in een uitzichtloze (lees marginale) situatie, hadden geen goede voetbalploegen waarbij ze de hooligan konden gaan uithangen en dus moesten ze zich op een andere manier uitleven.
PS volgens mij is er een verband tussen de teloorgang van het Belgisch voetbal en de opmars van de aanhang van het VB. |
[quote=BartP;2521978]De troubles in Noord-Ierland was een zaak van hoop en al een paar honderden mensen... niet meer. De reden, die honderden zaten in een uitzichtloze (lees marginale) situatie, hadden geen goede voetbalploegen waarbij ze de hooligan konden gaan uithangen en dus moesten ze zich op een andere manier uitleven.
PS volgens mij is er een verband tussen de teloorgang van het Belgisch voetbal en de opmars van de aanhang van het VB.[/quote] Oh nee! Een sociologie-student. |
[quote=De Garde;2522184]
Citaat:
|
Citaat:
Alle nationalisten die ik ken zijn wel érgens solidair. Ofwel zijn het staatsnationalisten (patriottisten) die sympathie tonen voor de Napoleon, de Britten, Spaanse unionisten, zionisten, enz. Ofwel zijn het volksnationalisten die sympathie tonen voor Sinn Fein, wijlen Batasuna, PKK, de Palestijnen, enz. maar zich zo opsluiten in dat kleine Vlaanderen vind ik voor nationalisten geen goede zaak. Het gaat echt niet over dit kleine volgebouwde stukje asfaltgrond waar wij op leven, het gaat over een ZAAK, en die zaak gaat over vrijheid. Dat dit ophoudt aan de taalgrens of zelfs aan de Nederlandse grens is voor mij een raadsel en roept toch vragen op omtrent dat nationalisme. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1. Racisten 2. Anti Katholiek 3. Dom Bezig |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be