![]() |
Achterstandswijken...
En meer werken de dag van vandaag = werken voor hetzelfde loon... |
Citaat:
|
geloof je dat echt ??? Deden zijn voorgangers het ???
|
Citaat:
|
Positief aan sarkozy is dat hij conservatief is inzake ethische thema's en dat hij voor recht en orde is.
negatief is dat onder zijn bewind er vorig tov 1998 7 x !!! zoveel illegalen zijn geregulariseerd. Dus zou ik in de eerste ronde ideologisch De Villiers stemmen. In de 2de ronde dan sarkozy. En ik begrijp niet dat carlus gustaaf hier bayrou stemt gezien zijn multiculkritiek.... bayrou werpt zich op als de kandidaat van de banlieu's!! En hij is even vaag als de tsjeven hier. nu drote , ni gauche nada. Maar als je zoveel illegalen blijft regulariseren mr sarkozy dan ben je geen haar beter dan links. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ter zake nu. Ge verkiest een president, geen premier. Onderwijs, achterstandswijken,... een president bepaalt in grote mate het buitenlands beleid, en niet zozeer het binnenlands beleid. Het is ook en enkel en alleen het buitenlands beleid dat voor Sarközy ècht van belang is hoor. Denk daar maar eens even over na. |
Citaat:
de Villiers is een man van het systeem, die spuwt op het Vlaams Belang hoor. Man man man... ik raad de mensen toch echt eens aan ook buiten verkiezingsperiodes franse media te volgen... |
Citaat:
|
Citaat:
maar natuurlijk, mijn erratum. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Frans stadje in greep moslimfundamentalisten
Citaat:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/38666 Sarkozy pleit voor vreemdelingenstemrecht en nieuwe migratie. Juist ja, die man gaat het boeltje oplossen... |
Citaat:
Een artikel dat van drie jaar geleden dateert? En geen update????? |
Citaat:
zeveraar. Kapitalisme staat helemaal niet gelijk aan ondernemingszin en creativiteit, dan wel aan marktmacht en uitbuiting. Punt. Wie zoveel mogelijk sociale en andere kosten kan afschuiven op een ander (zijn werknemers, de volksgemeenschap, de staatssubsidiëring) zal superwinsten maken. Met superwinsten maken is niets mis, de manier waarop wel. Men neme het voorbeeld van de immigratietsunamie sinds de jaren '60 in België. De migratiegolven uit Algerije, Turkije, Tunesië en Marokko zijn er gekomen om de kostprijs van de steenkoolontginning te drukken. Steenkool werd vervangen door olie als belangrijkste energiebron. Vandaar: vreemdelingen importeren. De rest van de samenleving zit met de sociale kost ervan, enkele aandeelhouders en corrupte politici en vakbonden zitten ergens onder de zon aan hun cocktail te slurpen. De staat moet het bonum commune verdedigen, de gemeenschappelijke belangen van gans het volk. En vandaar ook dat de overheid een kerntaak heeft in het sociaal overleg. Zowel om vakbondsimmobilisme, als ondernemingsparasitisme ten koste van de gemeenschap te counteren. |
Citaat:
Types als Franco, Salazar, de Griekse kolonels zijn gelukkig uit Europa verdwenen. Laat ze niet nog een kans krijgen Europese volkeren te knechten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be