Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Vlaams Belang Niet Welkom In Anderlecht (https://forum.politics.be/showthread.php?t=85864)

Winterhamer 29 maart 2007 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Winterhamer (Bericht 2562859)
Anderlecht

Buitenlanders 23,73% (01/07/2006)

Werkloosheidsgraad 23,9% (01/01/2006)

wahahaha

:rofl:

Everytime 29 maart 2007 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2561883)
Simplist!

Nee, realist. Als Franstalig steun ik "Les Bleus". Waarom zouden de Vlamingen niet gewoon Nederland steunen? En vergeet uw Rode Duivelskes voor goed, ze betekenen toch niets meer.

Zwartengeel 29 maart 2007 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 2568015)
Nee, realist. Als Franstalig steun ik "Les Bleus". Waarom zouden de Vlamingen niet gewoon Nederland steunen? En vergeet uw Rode Duivelskes voor goed, ze betekenen toch niets meer.

Eindelijk eens een zinnige uitspraak van Everytime! Tiens, tiens...

Marlboro 29 maart 2007 19:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 2568015)

Ik steun wup wup olland altijd ;-) :lol:
Is toch ergens niet meer dan normaal,ollanders zijn onze buren,spreken onze taal ect.....

Everytime 29 maart 2007 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro (Bericht 2568025)
Ik steun wup wup olland altijd ;-) :lol:
Is toch ergens niet meer dan normaal,ollanders zijn onze buren,spreken onze taal ect.....

"Les Bleus" hebben gisteren tegen Oostenrijk gewonnen (1-0). In de zwemport, in Australië, wint de Franse Laure Manaudou de ene medaille na de anderen. En dit zijn maar voorbeelden.

In welke sport is België nog goed? Ja, tennis. Voor de rest, niets, rien, nothing. En het is niet de wens van Dewinter - zijn "Vlaamse Leeuwen"- die iets zal veranderen. Of ja maar op een andere richting : in plaats van 4-0 zal het............. 10-0 zijn. Dewinter denkt dat de Rode Duivels slecht zijn vanwege de Belgische aspect van onze voetbal maar volgens mij heeft dat niets te maken. De mentaliteit in België (en ik zeg wel in België, van Oostende naar Aarlen dus) is rot en het is dus geen toeval dat ze zo slecht zijn.

Marlboro 29 maart 2007 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 2568096)
"Les Bleus" hebben gisteren tegen Oostenrijk gewonnen (1-0). In de zwemport, in Australië, wint de Franse Laure Manaudou de ene medaille na de anderen. En dit zijn maar voorbeelden.

In welke sport is België nog goed? Ja, tennis. Voor de rest, niets, rien, nothing. En het is niet de wens van Dewinter - zijn "Vlaamse Leeuwen"- die iets zal veranderen. Of ja maar op een andere richting : in plaats van 4-0 zal het............. 10-0 zijn. Dewinter denkt dat de Rode Duivels slecht zijn vanwege de Belgische aspect van onze voetbal maar volgens mij heeft dat niets te maken. De mentaliteit in België (en ik zeg wel in België, van Oostende naar Aarlen dus) is rot en het is dus geen toeval dat ze zo slecht zijn.

Tom boonen hebben we nog.;-)
Sven nijs;-)
De keeskoppen kunnen niet mee mee sven nijs.:lol:
In de motorcross hebben we toch nog een paar degelijke rijders,jammer dat everts is gestopt;ook nu weer keeskoppen die niet mee kunnen.
Tennis;clijsters en henin ook al kan ik henin niet af,ze kan een stukske tennissen.

Everytime 29 maart 2007 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro (Bericht 2568195)
Tom boonen hebben we nog.;-)
Sven nijs;-)
De keeskoppen kunnen niet mee mee sven nijs.:lol:
In de motorcross hebben we toch nog een paar degelijke rijders,jammer dat everts is gestopt;ook nu weer keeskoppen die niet mee kunnen.
Tennis;clijsters en henin ook al kan ik henin niet af,ze kan een stukske tennissen.

Waar woont Tom Boonen? In Monaco
Waar woont Justine Henin? In Monaco
Waar woont Axel Merckx? In Monaco
Waar woont Stefan Everts? In Monaco
Waar zou nu Kim Clijsters wonen als ze nog met Lleyton Hewitt was? In Australië

Natuurlijk leven ze in Monaco voor fiscale redenen maar men moet ook realist zijn, het is niet de enige reden. Stel je in hun plaats : je doet sport, je verdient zoveel geld dat je de mogelijkheid hebt dit apenland te verlaten. Wel, je verlaat het. Clijsters heeft het misschien nog niet gedaan maar het zou me niet verbazen dat ze dezelfde richting zal volgen.

Marlboro 29 maart 2007 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 2568210)

Natuurlijk leven ze in Monaco voor fiscale redenen maar men moet ook realist zijn, het is niet de enige reden. Stel je in hun plaats : je doet sport, je verdient zoveel geld dat je de mogelijkheid hebt dit apenland te verlaten. Wel, je verlaat het. Clijsters heeft het misschien nog niet gedaan maar het zou me niet verbazen dat ze dezelfde richting zal volgen.

Je wijkt af;dit heb jij gezegd;In welke sport is België nog goed?

Luddo 29 maart 2007 20:17

Citaat:

[FONT=Arial]Uit doorgaans slecht ingelichte bron heb ik vernomen dat Tom Boonen naar Monaco verhuisd is omdat hij het beu is dat zijn belastingen voor het grootste deel dienen om Waalse putten te vullen. Dat ze d’er zelf maar voor rijden…[/FONT]

jurgen79 29 maart 2007 20:48

Citaat:

Yup en als wij Vlaanderen eindelijk onafhankelijk hebben kunnen wij van Vlaanderen een tweede Monaco maken ;-)
Enfin, voor velen zijn wij al Monaco :cry:

baseballpolitieker 30 maart 2007 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 (Bericht 2568354)
Enfin, voor velen zijn wij al Monaco :cry:

Nu nog de rijken ipv de armen aantrekken en we zijn geslaagd!:lol:

Internaut 30 maart 2007 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 2560254)
Daarmee waarschijnlijk dat "Allons les Mauves" het lijflied van Sporting Anderlecht is :lol:. Ik heb jarenlang en lang genoeg in Anderlecht gewoond om te weten dat wat je hier uitkraamt, dikke larie is.

Mooi signaal trouwens van "den Anderlecht" :thumbsup: 8-)

Trouwens wist je dat een poll op forum.rsca.be aantoont dat VB het hoogste % haalt ? :lol:
We spreken hier niet over de jaren '70 of '80 hé Pietje.
Ik ken den Anderlecht ook en ben al veel gaan zien en uit officiele cijfers (vind je terug in Voetbalmagazine) blijkt dat de meeste supporters die een abonnement hebben in Vlaanderen wonen. Allons les mauves is oud hoor, nu zijn de meeste liedjes engelstalig en gepikt uit Engeland. Hier en daar eens een nederlandstalig of frans lied.
En uiteraard zijn er ook Walen of Brusselaars tussen omdat Anderlecht tenslotte in Brussel ligt.
De grootste supportersclubs liggen trouwens in Westerlo (olen) en Lommel (purple tornado). Enkele courante Nederlandstalige liedjes (terug te vinden onder de video's van YouTube):

En we zuipen ons zat crimineel
en we steken die van brugge op nen borstelsteel
standard slaan we dood in de wei
en de sporting dat zijn wij

Iedereen is bang (2)
Iedereen is bang van Anderlecht (3)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be