![]() |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb ik het goed begrepen dat je eigenlijk stelt dat wanneer een koppel besluit te seksen om kinderen te hebben dat eiegenlijk geen seksualiteitsbeleving is volgens jou? Zo niet stel het dan eens duidelijk en concreet wat je wél stelt. En stop met rond de pot te draaien en dingen zoals, 'dat heb ik nooit ontkend', 'dat heb ik nooit gezegd' enz... Wees eens concreet. Paulus. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Antwoordt dan eindelijk eens op de vier maanden oude vraag waarom voortplanting geen argument mag zijn. Je kunt toch maar moeilijk stellen dat voortplanting van de soort geen sekualiteitsbeleving is hé?! Of stel je dat nu wel? Heb ik het goed begrepen dat je eigenlijk stelt dat wanneer een koppel besluit te seksen om kinderen te hebben dat eigenlijk geen seksualiteitsbeleving is volgens jou? Zo niet stel het dan eens duidelijk en concreet wat je wél stelt. En stop met rond de pot te draaien en dingen zoals, 'dat heb ik nooit ontkend', 'dat heb ik nooit gezegd' enz... Wees eens concreet. Paulus. |
nog een pareltje van monseigneur
nog een pareltje van monseigneur:
in het Laatste Nieuws las ik vandaag dat hij het volgende stelt: aagenzien homoseskualiteit normaal was in Griekenland en Rome, is het homohuwelijk een teruggang van 2000 jaar achteruit. Meer dan een vriendje vermoed ik een familieband met Paulus. |
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
;-) Paulus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie is hier bang? Paulus? |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Jij daarentegen ... hebt dictatoriale trekjes. Voortplanting mag niet gelden als argument voor de normbepaling van Raf. Waarom dat niet mag, blijft voor iedereen een groot raadsel. Nochtans is voortplanting de reden waarom de mens met seksualiteit is uitgerust Blijven ontkennen Raf. Het gaat je nog steeds goed af.. Bijlage 19213 |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be