![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Simpel: geef die mannen zoveel volmachten als dat ze willen, maar laat ze er maar 1 keer mee stemmen. Dan is toch iedereen tevreden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
weet er nu eigenlijk iemand wat er gebeurd is in merksem?
|
Citaat:
nog even en men gaat elke bevolkingsgroep (behalve de autochtone) ffkes vragen van "kijk mannen, dit zijn onze wetten, bekijk het eens en schrap maar wat je niet leuk vindt, dan veranderen we het naar jullie goesting". |
Citaat:
|
Weer iets nieuws mee gemaakt vandaag op de tram
Twee Marokkaanse vrouwen die Antwerps Arabisch aan het spreken waren,echt hilarisch om aan te horen :-P |
Citaat:
Of het 1 of het ander ....;-) |
Citaat:
Weet je wat ik laatst hoorde op de bus? Een Rus die gebrekkig Nederlands sprak, echt hilarisch om aan te horen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij kreeg te horen dat hij slechts één volmacht mocht hebben en vond dus de ambtenaren racisten. Wat maak jij anders op uit de tekst? - dat het over een volmacht voor een bankrekening ging? - een volmacht voor het afhalen van een aangetekend schrijven? - volmachten voor de loterij? |
Citaat:
Dus mijn tramverhaaltjes dan maar hé ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is daar nu zo ongeloofwaardig aan? Ik wist ook niet dat je slechts één volmacht per persoon mag hebben.
Dat de betrokken persoon, Marokkaan zijnde, dan de ambtenaren voor racist begint uit te maken, lijkt me eerder standaard dan ongeloofwaardig. |
Komaan, het probleem betreft niet het origineel verhaal.
Wel de uitbreiding nadien naar terroristen, en, wat mij betreft, de bizarre verwijzing naar "mijn beste vrienden,de Marokkanen". Als je ernstig genomen wil worden, duveltje382, kan je dit soort onnozelheden en overdrijvingen best achterwege laten. En niet iedereen die vragen stelt of opmerkingen maakt uitschelden voor "links gespuis". |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be