Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Rel in het districtshuis te Merksem wegens volmachten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=89354)

nubian 20 mei 2007 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2673230)
Het duveltje ontkent niet zoals jullie,ik ken nog zo een volk die dat ook deet tijdens de tweede wereldoorlog,en iedereen weet wat daar van gekomen is .....

mag ik nu lachen?:lol:

Pietje 20 mei 2007 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2673162)
Na 48 jaar in die rot buurt daar in Merksem te hebben gewoond, moet je mij geen blazen meer wijs maken hoor

Pffffhh, Jambers heeft aan u een serieuze kluif gemist.:? 8-)

Boadicea 20 mei 2007 21:04

Simpel: geef die mannen zoveel volmachten als dat ze willen, maar laat ze er maar 1 keer mee stemmen. Dan is toch iedereen tevreden.

duveltje382 20 mei 2007 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 2673669)
Pffffhh, Jambers heeft aan u een serieuze kluif gemist.:? 8-)

En wie gaat hier nu lachen,ik !! Met Uwe avatar !!!!! Jambers zou deze ezels wel eens willen volgen in hune domme strijd ;)

Pietje 20 mei 2007 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2673702)
En wie gaat hier nu lachen,ik !! Met Uwe avatar !!!!! Jambers zou deze ezels wel eens willen volgen in hune domme strijd ;)

Wat is er mis met mijn avatar ??

ingenious 20 mei 2007 23:32

weet er nu eigenlijk iemand wat er gebeurd is in merksem?

circe 21 mei 2007 07:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 2673674)
Simpel: geef die mannen zoveel volmachten als dat ze willen, maar laat ze er maar 1 keer mee stemmen. Dan is toch iedereen tevreden.

Je begint ook al besmet te geraken Boadicea: de wet bestaat nu eenmaal. Jaren en jaren heeft die goed gemarcheerd en nu zou die moeten worden aangepast?
nog even en men gaat elke bevolkingsgroep (behalve de autochtone) ffkes vragen van "kijk mannen, dit zijn onze wetten, bekijk het eens en schrap maar wat je niet leuk vindt, dan veranderen we het naar jullie goesting".

duveltje382 21 mei 2007 07:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ingenious (Bericht 2673841)
weet er nu eigenlijk iemand wat er gebeurd is in merksem?

Ja ik,maar de linkse willen mij niet geloven .....

duveltje382 21 mei 2007 09:45

Weer iets nieuws mee gemaakt vandaag op de tram
Twee Marokkaanse vrouwen die Antwerps Arabisch aan het spreken waren,echt hilarisch om aan te horen :-P

manta 21 mei 2007 09:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2674237)
Twee Marokkaanse vrouwen die Antwerps Arabisch aan het spreken waren,echt hilarisch om aan te horen :-P

Mooi bewijs dat de 2 werelden niet samengaan ....
Of het 1 of het ander ....;-)

Kim 21 mei 2007 11:48

Citaat:

Ik denk dat ik mijn bus- en tramverhalen ook dagelijks ga neerpennen. :-P

Weet je wat ik laatst hoorde op de bus? Een Rus die gebrekkig Nederlands sprak, echt hilarisch om aan te horen!

ingenious 21 mei 2007 15:28

Citaat:

tram 3? ik lach mij daar altijd te pletter met het marginale white trash. ach, merksem, zo charmant hé. :-D

ingenious 21 mei 2007 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2674057)
Ja ik,maar de linkse willen mij niet geloven .....

ja maar vertel dan eens deftig wat er gebeurde. welk onderwerp werd er besproken. wie was die man? een lid van de districtsraad? van wie had hij volmachten en voor wat? allez, een beetje deftige objectieve info, dat is mss de moeite om over te discussieren. 'ne makkak stond van tam tam te maken' is nogal een belachelijk onderwerp voor een thread. :?

circe 21 mei 2007 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2659719)
ik kom juist terug van het districtshuis van Merksem waar ik iets onwaarschijnlijk heb kunnen mee maken
en marokkaan heeft daar den boel bijna afgebroken opdat hij niet op 5 man mocht stemmen met volmacht
De regel is dus 1 pers. voor één vomacht
Hij heeft die mensen van het districtshuis uitgemaakt voor vuile racisten
Dit is toch totaal niet kunnen hoor

@ ingenious: ik maak hieruit op dat een Marokkaan van 5 personen een volmacht had gekregen om in hun plaats te gaan stemmen op 10/6 en daarvoor de nodige documenten kwam afhalen.
Hij kreeg te horen dat hij slechts één volmacht mocht hebben en vond dus de ambtenaren racisten.

Wat maak jij anders op uit de tekst?
- dat het over een volmacht voor een bankrekening ging?
- een volmacht voor het afhalen van een aangetekend schrijven?
- volmachten voor de loterij?

duveltje382 21 mei 2007 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 2675142)
@ ingenious: ik maak hieruit op dat een Marokkaan van 5 personen een volmacht had gekregen om in hun plaats te gaan stemmen op 10/6 en daarvoor de nodige documenten kwam afhalen.
Hij kreeg te horen dat hij slechts één volmacht mocht hebben en vond dus de ambtenaren racisten.

Idd en het erge is dan nog dat er mensen dit niet kunnen(willen) begrijpen
Dus mijn tramverhaaltjes dan maar hé ;-)

nubian 21 mei 2007 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 2675142)

U gelooft ook alles wat men u vertelt hé, KISS! (keep it simple, stupid!)

duveltje382 21 mei 2007 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nubian (Bericht 2675172)
U gelooft ook alles wat men u vertel hé,KISS! (keep it simple, stupid!)

Kzal het de volgende keer moeten filmen denk ik ,want met al dat links gespuis hier op het forum .....

circe 21 mei 2007 16:03

Wat is daar nu zo ongeloofwaardig aan? Ik wist ook niet dat je slechts één volmacht per persoon mag hebben.
Dat de betrokken persoon, Marokkaan zijnde, dan de ambtenaren voor racist begint uit te maken, lijkt me eerder standaard dan ongeloofwaardig.

Firestone 21 mei 2007 16:15

Komaan, het probleem betreft niet het origineel verhaal.
Wel de uitbreiding nadien naar terroristen, en, wat mij betreft, de bizarre verwijzing naar "mijn beste vrienden,de Marokkanen".

Als je ernstig genomen wil worden, duveltje382, kan je dit soort onnozelheden en overdrijvingen best achterwege laten.

En niet iedereen die vragen stelt of opmerkingen maakt uitschelden voor "links gespuis".

Pietje 21 mei 2007 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 2675211)
Komaan, het probleem betreft niet het origineel verhaal.
Wel de uitbreiding nadien naar terroristen, en, wat mij betreft, de bizarre verwijzing naar "mijn beste vrienden,de Marokkanen".

Als je ernstig genomen wil worden, duveltje382, kan je dit soort onnozelheden en overdrijvingen best achterwege laten.

En niet iedereen die vragen stelt of opmerkingen maakt uitschelden voor "links gespuis".

Tja, "hij" zit momenteel in zijn "VB-periode" 8-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be