Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   "Forum verkiezing" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=89744)

Lincoln 31 mei 2007 11:12

Doorlees ook de draad: http://forum.politics.be/showthread.php?t=79206

largo_w 31 mei 2007 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2696278)
als ge geen goede uitleg hebt kan ik uw gezeik missen...op wat slaat uw antwoord nu?:shit: :silly: :splat:

ik denk dat je je gemist hebt van rubriek m'n beste dit is wel degelijk k&k...

m'n antwoorden zijn goed hoor...
Als ze je niet aanstaan is dat jouw probleem...

ps: wat ben jij een zagevent!

Djiezes 31 mei 2007 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2696284)
Dus gij gaat besluiten wie bij welke groep behoort?Meneer Lincoln beslist? Meneer Lincoln deelt de lakens uit?

Misschien moet Lincoln nog de "Humorloze Zeurpieten" aan de lijst toevoegen en jou erbij zetten als fractieleider...

largo_w 31 mei 2007 11:50

Citaat:

Dus gij gaat besluiten wie bij welke groep behoort?Meneer Lincoln beslist? Meneer Lincoln deelt de lakens uit?

jep-jep-jep
of
klopt-klopt-klopt
of een mengeling
vb. jep-klopt-jep

Kay_ 31 mei 2007 11:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes (Bericht 2696328)
Misschien moet Lincoln nog de "Humorloze Zeurpieten" aan de lijst toevoegen en jou erbij zetten als fractieleider...

Carlgus voor fractieleider van humorloze zeurpieten :cheer:

Lincoln 31 mei 2007 12:13

Citaat:

Als het meerendeel van de forummers daarmee instaat zie ik daar geen problemen mee, je kunt nog altijd een gelijkaardige lijst opstellen en dat publiceren !!! :-P

En euh, wat is er daarmee mis als "Lincoln" de lakens deelt ??? :twisted:

1handclapping 1 juni 2007 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln (Bericht 2696387)
Als het meerendeel van de forummers daarmee instaat zie ik daar geen problemen mee, je kunt nog altijd een gelijkaardige lijst opstellen en dat publiceren !!! :-P

Ewel Lincoln, benoemt gij dan maar een informateur om eens te zien welke partijen er samen met de tooghangers een coalitie kunnen vormen.

Djiezes 1 juni 2007 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping (Bericht 2698180)
Ewel Lincoln, benoemt gij dan maar een informateur om eens te zien welke partijen er samen met de tooghangers een coalitie kunnen vormen.

Liefst een stevige drinker! ;-)

carlgustaaf 1 juni 2007 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes (Bericht 2696328)

gij noemt die zever humor?

carlgustaaf 1 juni 2007 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln (Bericht 2696387)

ik heb liever dat ge met uw tengels van mijn beddegoed afblijft:lol: Kwestie van hygiëne...

Djiezes 1 juni 2007 13:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2698628)
gij noemt die zever humor?

Mag ik? Zeurpiet :roll:

carlgustaaf 1 juni 2007 13:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell (Bericht 2696354)
Carlgus voor fractieleider van humorloze zeurpieten :cheer:

Kaygell als slippendrager van Lincoln's Zelfingenomen Pseudo-Progressieve Dikke Nekken-Partij (ZPPDNP)...de Zépdenpers

Kay_ 1 juni 2007 13:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2698659)
Kaygell als slippendrager van Lincoln's Zelfingenomen Pseudo-Progressieve Dikke Nekken-Partij (ZPPDNP)...de Zépdenpers

Als Kay-gell slippendrager wordt mag fractieleider staafje als banneling door het leven gaan :cheer:

carlgustaaf 1 juni 2007 13:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes (Bericht 2698650)
Mag ik? Zeurpiet :roll:

Maar ja gij moogt dat.Natuurlijk wel...Ge moogt zelfs in 't Scheld springen met een steen rond uwe nek als gij dat wilt:lol: Ik zal daar nog bij staan en in mijn handen klappen:clapping:

carlgustaaf 1 juni 2007 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell (Bericht 2698674)
Als Kay-gell slippendrager wordt mag fractieleider staafje als banneling door het leven gaan :cheer:

waar slaat dat nu weer op?Voelt meneer zich beledigt? op het knoppekke gedrukt?:lol:

Kay_ 1 juni 2007 13:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2698689)
waar slaat dat nu weer op?

Blijkbaar weet je al niet meer wat je schrijft of waarop je gereageerd hebt.

Citaat:

Voelt meneer zich beledigt?
Ik voel mij niet beledigd
Citaat:

op het knoppekke gedrukt?:lol:

Nee

Lincoln 1 juni 2007 14:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping (Bericht 2698180)

Ik geef nog de tijd voor de leden om nog te kiezen daarna zal ik...( de plannen zijn geheim) iemand stellen als informateur !

Djiezes 1 juni 2007 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2698679)
Ik zal daar nog bij staan en in mijn handen klappen:clapping:

Ik zie het al voor me...

Lincoln 1 juni 2007 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2698634)
ik heb liever dat ge met uw tengels van mijn beddegoed afblijft:lol: Kwestie van hygiëne...

Meneer is bang dat hij besmet wordt door de "bruine" kak van mijn huid ?! wees gerust ,naar uw bed zal ik zelfs niet in de buurt zijn maar vergeet ook niet dat ook "witte" kak-huid besmettelijk is en in sommige gevallen met madame "aids" , dus be carefull !

carlgustaaf 1 juni 2007 14:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln (Bericht 2698851)
Meneer is bang dat hij besmet wordt door de "bruine" kak van mijn huid ?! wees gerust ,naar uw bed zal ik zelfs niet in de buurt zijn maar vergeet ook niet dat ook "witte" kak-huid besmettelijk is en in sommige gevallen met madame "aids" , dus be carefull !

Nergens had ik het over uw huidskleur, mij geen woorden in de mond leggen a.u.b. Ik weet zelfs niet hoe je er uitziet.Maar je geest zou wel eens langs je vingers kunnen doorsijpelen als je dingen aanraakt.Dat word algemeen aanvaard in zwarte magie..:-) En wat er in je bovenkamer zit vind ik veel gevaarlijker dan Aids...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be