![]() |
Nu wordt het toch tijd om het forum te verlaten, ik ga nog wat studeren (ik ben een echte nachtblokker). Nog veel discussieplezier!
|
Citaat:
Een nicht bij de CD&V , gij zijt dan ook de lieveling van de familie zeker ? ;-) |
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Zij kiest voor politiek voor haar carriere, hoewel ze er geen bal van af weet... Voor mij is politiek een manier om de wereld te trachten veranderen... Maar waarom dat problemen zou opleveren, zou ik niet weten. Het komt wel eens voor dat ze mij om advies vraagt bij haar carriereplanning... |
Citaat:
Bwah ik stel mij dat zo voor als het typische CD&V profiel, en daar tegenover zo een ruige linkse wereldverbeteraar, die zo wa het zwart schaap is van de overwegend, katholieke familie ... ;-) Maar 't is goed natuurlijk als het niet zo is. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar uiteindelijk zit je toch maar uwe bijbel te leren en er uit te preken als meneer X komt klagen dat Meneer Y z'n hond heeft gedood omdat die meneer X z'n schapen doodbeet. En iets realistischer... Huwelijksconflicten ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
T'is duidelijk dat als het aan de computer lag, ze niet stemde voor agalev ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze zouden haar eens moeten vragen wat ze vind van Abortus, Scheidingen, Euthanasie, de Vlaamse beweging en het ACW. Ik denk dat je nogal vreemd zou opkijken als je die standpunten vergelijkt met die van CD&V :-). |
Citaat:
(En het is de schuld van Dies). Citaat:
Alleen jammer dat je daarmee nog geen inzicht hebt in de economie. :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be