filosoof |
8 februari 2004 16:23 |
[quote="Kitten"]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Filosoof,
Onontwikkelde barbaarse christenen dan toch.
|
Er zijn genoeg
Citaat:
Onontwikkelde barbaarse christenen
|
in de wereld :evil: Christendom is geen synoniem van beschaving, wist je d�*t nog niet? "Gott mit uns" en "With God on our side en ook nog "Tuez les tous, Dieu reconnaîtra les siens" (Bisschop Amalric bij de inname van Albi op de franse Katharen) Nooit van gehoord? de inquisitie? Ook niet? De oostfronters, opgeroepen vanaf de kansels om te gaan vechten mét de nazis tegen het goddeloze communisme, nooit van gehoord? Het zwijgen van de kerk over Hitler en de nazis, is je dat niet opgevallen? Nog maar eens, de christene kopten in Egypte en Soedan, Echt nooit van gehoord? De volkerenmoord in Ruanda, waren d�*t géén christenen? Nooit van gehoord? De Paus, de US en de Wahabieten die eenzelfde standpunt innamen, zowel op de bevolkingsconferentie in Kaïro, als vorig jaar op de Kinderrechtenconferentie: Nooit van gehoord?Zo kan ik nog lang door gaan, want er is véél, en jij lijkt selectief doof en blind te zijn... Ik veeg eerst voor eigen deur, bij "eigen volk"
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Amai, als ik jouw bijdragen hier zo lees... ehem. Waar heb je je naam gestolen?
|
Gestolen?? Niks van gestolen!! :lol:Véél cursussen filosofie gehad, en ik kan filosofisch blijven, zelfs als ik Peace lees... :evil:
|