![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
misschien moeten ze verhofstadt eens vragen wie hij denkt dat er dit seizoen gaat degraderen.
|
[quote=Fieseler;2694298]
Citaat:
Hij had het inderdaad beter rustig aangepakt,... ik vrees voor de politieke carierre van de wouter, ik denk dat hij beter schepen kan blijven en geraakt hij per toeval toch verkozen,... dan hebben we wa voor... |
Citaat:
Meeste mensen beginnen wel te beseffen hoe laag de sossen gaan in hun vuile politiek,je waant je terug in de jaren 40 toen deden ze dat ook! |
Ik heb wel het debat in vertraagd moeten bekijken ,ik kon Vanbellingen nauwelijks verstaan , of was dat zuid-afrikaans dat hij praat?
|
Citaat:
Stond in de krant. |
De Winter was gisteren maar zielig.
Denkt waarschijnlijk dat hij argumenteert als hij regelmatig 'plat op de buik gaan' en 'bodemloze Waalse putten' herhaalt. |
Citaat:
Hij zelf zal het VB dan ook nooit in een bestuursorgaan krijgen. Dewinter kan niet snelgenoeg denken om in een debat de tegenstander van antwoord te dienen en te blokkeren of om deze zijn eigen uitspraken tegen hem te draaien. Debatteren is een kunst die men niet kan leren en dus zou hij de onderhandelingen om in een bestuursorgaan te zetelen ook beter aan andere overlaten. |
Citaat:
|
Citaat:
Dit is nu eens een zeer origineel standpunt. De meesten, waaronder al zijn tegenstrevers in debatten, denken er precies het tegenovergestelde over. |
Citaat:
|
Debatten is u voorbereiden op de zinnetjes die de sossen aframmelen, dus zo moeilijk kan dat niet zien
Je weet op voorhand dat ze flattax gaan zeggen dat het niet sociaal is omdat het progressieve ontbreekt. En je stelt dan een vraag aan het publiek: als ik 1M heb en 50.000 interesten krijg en 15% belastingen betaal, versus de hardwerkende burger die op datzelfde bedrag 50% belastingen betaalt, denk ik juist dat U de rijken rijker maakt, en de werkmens wilt arm houden.. |
Citaat:
Buiten zijn vaste zinnetjes kwam hij echt niet verder hoor. Gelukkig voor hem, waren er toen nog een paar VB-mandatarisen aanwezig die het van hem konden overnemen. Want we hadden hem zovast gedraaid, dat hij zelfs zou hebben toegegeven dat het VB voor de snel-Belgwet was en de PS en Sp.a tegen deze wet. Als we toen hadden gewillen, hadden we het VB zelfs onze voorstellen van veranderingen die nodig zijn voor België door hem als VB programma laten aannemen. We hadden FDW toen zo zot als een voordeur gemaakt. |
Citaat:
Als je geen bekwamen debatvoerder bent, wel dan laat je tegenstander je zo vast lopen. Je moet je natuurlijk wel behoorlijk informeren over de zaken waarover je gaat debatteren en over de zaken die de tegenstander tegen je kan gebruiken. |
Citaat:
|
Citaat:
ID. Wie laat er nu de kans liggen om FDW zo zot als een deur te maken als dat binnen de mogelijkheden ligt? |
Citaat:
Zij had wel door dat we het hele programma van het VB aan het herschrijven waren. En veel zaken kunnen nu eenmaal niet meer door het VB aangebracht worden of deze moet eerst van een paar punten afstappen. En als het VB die punten laat vallen en niet duidelijk de reden geeft waarom die ommezwaai, dan verliezen ze meer dan de helft van hun kiezers aan de NV.a. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be