![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kim Kay, kwam op voor lijst Dedecker, maar moest helaas om gezondheidsredenen afhaken :cry:
![]() |
Citaat:
http://www.biancadebaets.be/rubr05.htm Bianca zoekt vrienden: Vind je dat heel wat zaken beter kunnen? Heb je sprankelende ideeën? Voel jij het soms ook kriebelen om iets te doen? Heb je zin :-) om samen met een leuke ploeg mee te werken aan de campagne van Bianca Debaets? Of heb je opmerkingen of tips? |
Citaat:
|
Telt een would-be politica?
Ik presenteer u mijn CD&V-nicht Nathalie... (Niet dat ik ze sexy vind - maar aangezien sommigen hier vreemde smaken hebben) ![]() |
Citaat:
Buitenkant is altijd schoonder lol Oké ze heeft wel iets hmm speciaal in zake gedurft als ze echt wilt denk k alez da zie ik in die haar ogen maar ik kan fout zen zenne . |
Citaat:
ik vindt da een schoon foto zenne ....sorry voor men vreemde smaak :) |
Citaat:
Tania kan natuurlijk ook niet ontbreken in de top. Maar Anke Vandermeersch, aub!! :x Dat is het mottigste mormel uit de politiek op Onkelinkx en Colen na! Voorts is Nahima Lanjri wel een zéér felle madam! :-) |
Citaat:
Deze foto vond ik wel grappig op haar site... :rofl: ![]() |
Citaat:
LOL inderdaad kei grappig hahahaha rofloor ( ligt in een 3dubbele breuk van't lachen) Was ik het niet die schreef ....grote kindjes ?! |
[quote=Jaani_Dushman;2708474]Kathleen heeft wel een sexy houding (dat kopje scheef :P).
Tania kan natuurlijk ook niet ontbreken in de top. Maar Anke Vandermeersch, aub!! :x Dat is het mottigste mormel uit de politiek op Onkelinkx en Colen na! Voorts is Nahima Lanjri wel een zéér felle madam! :-)[/quote] Ja ja, we weten het al, Mieke Vogels hé ! Een sex-B.O.M. |
Citaat:
|
Citaat:
|
2 Bijlage(n)
Een beetje klein en de verkeerde partij maar ...:lilangel:
|
Citaat:
|
Citaat:
Open VLD 4e plaats kamerlijst BHV Haar CV: Schepen te Lennik Provincieraadslid Attaché kabinet Guy Vanhengel (voor het Brussels Gewest) Secretaris VLD Lennik; eindredactie voor de Lokale Burgerkrant ex-Voorzitster Jong VLD Brussel-Halle-Vilvoorde, bestuurslid Lid van Raad van Bestuur Jong VLD Nationaal Sinds 2000 licentiaat in de Politieke Wetenschappen 29 jaar! Gehuwd met Björn Willemsens Dochter van Maria en Daniël Gezellig nestje in Lennik, jeugdherinneringen in Asse. Baasje (soms dan toch?!) van honden Dina & Braga Bezige bij, houdt van een pittige (politieke) discussie Gaat graag op stap met vrienden en familie Geniet van lekker eten en een goed glas wijn Reizen, wandelen, boeken lezen en zwemmen |
Citaat:
Jammer dat ik enkel deze foto van Duygu kan vinden, ik heb haar eens op tv gezien na de verkiezingen,en toen zag ze er beter uit. Ik begin trouwens te begrijpen waarom mensen zich zo druk maken over allochtonen met hoofddoeken.:twisted: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be