![]() |
ze heeft een smoelwerk om stront op te sorteren
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vraag: schoon volk in bed krijgen ? :-D dat is het enige aanbod op deze topic, tenzij ik iets mis, U moet mij misschien uw theorie ivm vraag & aanbod, op deze kwestie, eens uitleggen. :-) |
Tgoh, ze is gelukkig geen Vera Dua e.d. One night maybe. Maar geef toch maar Anke Van dermeersch.
|
Ze won nochtans een aantal miss verkiezingen zoals Miss Vlaanderen en dergelijke. Ze heeft de maten, weinig puisten, kleed zich sexy
Ik kan ook gerust toegeven dat er mooie vrouwen zijn ter linkerzijde maar als man herken ik heus wel een mooie vrouw. Laten we niet hypocriet doen. Er is een nipte meerderheid in deze poll |
een beetje scheel mag
|
Citaat:
|
Niveau?
Wat een onderwerp zeg. Sommigen schamen zich ook voor niets. :roll:
|
Citaat:
Ik vind dat ze een bepaalde graad van aaibaarheid heeft. Anke Vandermeersch daarentegen, dié heeft echt een muil om stoofhout op te klieven. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zal mijn stelling afzwakken 'smoelwerk om restafval op te sorteren' Van Freya bv vind ik dat ze een bakkes heeft om brood mee te snijden Ik ben dus weinig genuanceerd, behalve over mezelf. Ik ben immers een adonis. |
1 Bijlage(n)
Volgens mij, als je een haring opblaast met een rietje, dan moet je dat ongeveer krijgen.
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
2 Bijlage(n)
Of dit.
8-) |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Maar ik denk dat ik toch eens ga militeren binnen de PKK: de helft van hun guerilliero's zijn vrouwen. |
Big deal. Honderd percent van de leden van de Israelitische Vrouwengarde zijn vrouwen.
8-) Enfin, binnenkort maar 99,99% |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be