Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Steun Sébastien (https://forum.politics.be/showthread.php?t=9101)

sebby 11 februari 2004 17:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox
De daders, al waren het marsmannetjes, die mogen stevig gestraft worden, met een passende straf. Zoals het afstaan van huid, een paar jaartjes hard labeur in een of andere steenkoolmijn. In alle geval,meer dan een paar maand voorwaardelijk.

Mee eens ! :D

Truder 11 februari 2004 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Intruder
Maar als jij zo zeker bent dat het hier niet over allochtonen gaat (tegen alle logica in) veronderstel ik dat jij het kan wel harde bewijzen hebt.

Ahum.
Ben ik niet op de hoogte van een wijziging in ons rechtssysteem?
In de niet-Vlaamsblokstaat ben je onschuldig tot schuld door de aanklager bewezen is.
Is die bewijslast recentelijk omgekeerd?
Of is die omkering van bewijslast een punt van de verborgen Vlaamsblok-agenda dat hier per ongeluk gelekt wordt?

:lol:

Zeg dat meteen eens tegen dat figuurtje dat van deze topic een politieke topic heeft gemaakt. ;)
Of is weerom de verontwaardiging maar eenzijdig?

Truder 11 februari 2004 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sebby
De éné behoeft een hele wetenschappelijke uiteenzetting neer te pennen of hij is een "frustré"..de ander mag er blijkbaar lustig op los speculeren :twisted: :lol:

Tot er naar argumenten en bewijzen gevraagd wordt, dan laat je een ander de kastanjes uit het vuur halen. :roll:

Truder 11 februari 2004 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Superstaaf, dat is net wat ook de "andere" kant van het politieke spectrum deed.

Direct de allusie maken dat het een paar VB'ers, of gelijkgestemden waren.

vwalla

sebby 11 februari 2004 17:55

Citaat:

Citaat:

De éné behoeft een hele wetenschappelijke uiteenzetting neer te pennen of hij is een "frustré"..de ander mag er blijkbaar lustig op los speculeren :twisted: :lol:

Tot er naar argumenten en bewijzen gevraagd wordt, dan laat je een ander de kastanjes uit het vuur halen. :roll:

Hij kon ook niets "bewijzen". Dat is het net ... maar iedereen die af en toe de krant leest weet toch waar welke partij voor staat én welk soort mensen er lid van zijn. Afyn... discussie zonder einde :)

Truder 11 februari 2004 18:07

Citaat:

Citaat:

Hij kon ook niets "bewijzen". Dat is het net ... maar iedereen die af en toe de krant leest weet toch waar welke partij voor staat én welk soort mensen er lid van zijn. Afyn... discussie zonder einde :)

Dezelfde krant die schrijft "als we ze niet kunnen verbieden, moeten we er maar op kloppen"? Nu weet ik waarom jij zo'n verwrongen beeld hebt van de Vlaams blok stemmer.

stijnVL 11 februari 2004 18:09

Citaat:

Heb jij dan bewijzen dat het niet over allochtonen gaat?

Neen, dat kan ik niet.
De vraag is ook niet of ik wil bewijzen dat het géén allochtonen waren...
Het enige wat ik vroeg was: waar haal jij die info?
Want tenzij iemand die bewering kan staven, is het niet uitgesloten dat het inderdaad gewoon Franse jongeren waren.

Mocht ik nou es ergens een referentie krijgen, meer dan jouw "dat weet ik gewoon", dan waren we al weer een stap verder.

Aan Islam vreterij doe ik, ondanks de ridiculiteiten van de El Moembakkesen de Jahjah's en anderen, niet mee.
Net zomin ik wil mee stappen in de vuilspuwerij tegen de Katholieke kerk omdat de Ratzingers en de Joosen onnozelheden verkopen over dit of hetgeen...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be