![]() |
Ik heb zo de indruk dat deze topic op weg is een nieuw perpetum homobile te worden.
|
Citaat:
Xtra duwke ... |
Citaat:
Als holebi weet je over het algemeen heel goed wat je geaardheid is als je aan kinderen begint. |
Citaat:
er is ook niemand die je verplicht om deel te nemen he ... Uitgang -----> daar |
homo-zoon? ik wil niet eens een hetero-zoon.
kinderen, BAH. |
Citaat:
Wat heeft dat er nu mee te maken? 8O Argh, screw it. 't Is nu legaal, 't zal zo blijven en binnen 'n paar jaar voed ik kinderen op. Period. |
Citaat:
Ooit was jij ook een schattig boeleke ..... Erg hé :lol: |
Citaat:
Maar het zou wel aanleiding zijn tot een zeer serieuze introspectie en meer dan waarschijnlijk een stevige psychologische crisis. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Brrrrr .... |
Citaat:
Ik zal mijzelf nog eens proberen te verduidelijken want ik blijk ergens de mist in te gaan, waarvoor mijn excuses. Als kinderen gepest worden omdat de moeder dik is, kan het goed zijn dat de moeder niet dik was toen ze aan haar kinderen begon en je dus moeilijk de moeder verantwoordelijk kunt houden omdat ze er geen rekening mee gehouden heeft dat haar kind gepest zou worden. Als je als holebi aan kinderen begint, hou je er wel degelijk rekening mee dat je kind gepest gaat worden... Indien je dit niet doet leef je gewoon in je eigen *regenboogkleurig* fantasiewereldje. |
Dat zou mij even weinig uitmaken als het geslacht van dat kind.
|
Citaat:
:roll: |
Citaat:
|
Of anders kan ik dat kind nog inruilen natuurlijk!
|
Citaat:
|
Citaat:
Jullie zijn meer bevooroordeeld dan jullie zelf wel beseffen. |
De moeder van Boy George (ex-culture club) deed haar zoon als kind graag meisjeskleren aan ...
Zie wat er daar is van gekomen ... Dus het zou wel eens voor een groot deel voort kunnen komen uit opvoeding en "promotie" ....8-) |
Citaat:
Ik zeg toch ook in één van mijn vorige posts dat ouders hun kinderen moeten opvoeden tot verdraagzame en tolerante mensen? Trouwens, op de wijze waarop je hier laat blijken weinig of geen begrip over te hebben voor de positie van het kind (ja het wordt gepest, so what), lijkt het me twijfelachtig dat je door het screeningsproces van kind en gezin komt... Je moet toch toegeven dat het kind in kwestie gepest gaat worden? En indien dit zo is moet je ook toegeven dat het jouw verantwoordelijkheid is (samen met de pesters en de ouders van de pesters) omdat je dit op voorhand wel degelijk wist? Ik laat volkomen in het midden of je al dan niet zou moeten adopteren, dat kan je met het welbehagen van het kind in het achterhoofd en na veelvuldig wikken en wegen best zelf wel invullen. Ik persoonlijk doe het gewoon niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be