Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Eindelijk (https://forum.politics.be/showthread.php?t=91907)

Raf 30 juni 2007 07:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 2764470)
By the way...
Hoeveel strafpunten kreeg jij omdat je me openlijk van liegen beschuldigde, Raf?
Is dit soms geen grove belediging?

Nee, natuurlijk niet.

Citaat:

Ik kreeg ooit vijf strafpunten ineens omdat ik.... één vogel uit legoblokjes plaatste....

Ik kreeg er 4 omdat ik iemand met "ventje" aansprak. Moet ik nu ook beginnen jammeren over twee maten en twee gewichten?

Citaat:

Jazeker kreeg er ooit vier voor een 'belediging' van Edina.
In beide gevallen werden die strafpunten achteraf stilzwijgend afgevoerd...

En dat is dan wèl eerlijk?

Knuppel 30 juni 2007 07:15

Iemand die beseft dat hij zich niet meteen zijn eigen woorden herinnert houdt zich beter gedeisd inplaats van anderen, die wél nog weten wat jij allemaal uitkraamde, van liegen te beschuldigen.

Knuppel 30 juni 2007 07:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 2764472)
Nee, natuurlijk niet.

Wat houdt iemand nog tegen om jou voor leugenaar (en minder erg) uit te scheldenb als jij dit toch niet als beledigend ziet?

Citaat:

Ik kreeg er 4 omdat ik iemand met "ventje" aansprak. Moet ik nu ook beginnen jammeren over twee maten en twee gewichten?
Jij zult beter weten dan wie ook waarom jij die strafpunten niet betwistte.

Citaat:

Je kan je beter afvragen of het wel eerlijk was die strafpunten te géven.

Raf 30 juni 2007 07:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 2764477)
Wat

:hm:

Raf 30 juni 2007 07:27

Citaat:

Jij zult beter weten dan wie ook waarom jij die strafpunten niet betwistte.

Heb ik die niet betwist? Hoe weet jij dat?

Citaat:

Je kan je beter afvragen of het wel eerlijk was die strafpunten te géven.

Als Edina iemand rapporteert voor beledigingen, dan zal ze daar zéker een gegronde reden voor gehad hebben. In het geval van Jazeker twijfel ik zelfs geen ogenblik aan die gegrondheid.

Knuppel 30 juni 2007 07:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 2764483)
Heb ik die niet betwist? Hoe weet jij dat?

Wat bedoelde je dan hier mee?

Citaat:

Citaat:

Als Edina iemand rapporteert voor beledigingen, dan zal ze daar zéker een gegronde reden voor gehad hebben. In het geval van Jazeker twijfel ik zelfs geen ogenblik aan die gegrondheid.
Jouw zekerheid berust op drijfzand vermits die strafpunten van Jazeker later weer stilzwijgend werden verwijderd.
De ene mod heeft Edina dus klaarblijkelijk haar zin gegeven terwijl een andere er anders over dacht.

De strafpunten die mij gegeven werden voor die vogel ook.Waarom werd er niet de minste uitleg gegeven door de moderatie toen bleek dat er iets niet snor zat met die strafpunten?

Ik herhaal dus mijn woorden: het wordt hier stilaan een KIF KIF-forum. Wie dat forum kent weet wat ik bedoel.

Raf 30 juni 2007 08:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 2764492)
Wat bedoelde je dan hier mee?

Daar bedoelde ik mee wat er staat. Publiek jammeren over opgelopen strafpunten is nog wat anders dan die strafpunten betwisten.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 2764492)
Jouw zekerheid berust op drijfzand vermits die strafpunten van Jazeker later weer stilzwijgend werden verwijderd.
De ene mod heeft Edina dus klaarblijkelijk haar zin gegeven terwijl een andere er anders over dacht.

De strafpunten die mij gegeven werden voor die vogel ook.Waarom werd er niet de minste uitleg gegeven door de moderatie toen bleek dat er iets niet snor zat met die strafpunten?

Ik herhaal dus mijn woorden: het wordt hier stilaan een KIF KIF-forum. Wie dat forum kent weet wat ik bedoel.

Zoals ik al zei: kaart dat aan bij de moderatie. Ik heb daar niks mee te maken.

Knuppel 30 juni 2007 08:12

Wat ik wel of niet doe hang ik niet aan jouw neus.

Raf 30 juni 2007 08:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 2764499)
Wat ik wel of niet doe hang ik niet aan jouw neus.

Dat vraag ik ook helemaal niet. Sterker nog: het interesseert me geen reet!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be