![]() |
Citaat:
Waar staat dat het producten specifiek voor blanken zijn? Zou je me dat even kunnen aanhalen? |
Citaat:
Waar wordt er gezegd dat het hier met discriminatie iets te maken heeft ??? |
Citaat:
Er wordt niet gezeverd er wordt bewezen ten aanzien van een rechtbank. Jij liet dat doorschijnen door te zeggen dat mensen met steil haar ook geen reclame moeten maken voor kroezelhaar-producten. Aangezien je zelf geen aanwijzing vindt die erop wijst dat dit een product is voor een specifiek ras ga je allicht met mij akkoord dat die opmerking dus een nulargument is? |
Mij lijkt het simpel ... Reclame maken voor produkten die in Europa aan Europese mensen moet verkocht worden mag dus gemaakt worden door mensen die er dan ook Europees uitzien ...
Het gaat hem in reclame toch over het bereiken van de juiste doelgroep , ??? Dus waarom heeft dat bedrijf ineens niet het recht om enkel "Franse" modellen te gebruiken ??? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het bedrijf wou enkel blanke modellen voor demonstraties voor een campagne in de Franse grootwarenhuizen. Fransen zijn van oorsprong toch niet gekleurd ???8O Waarschijnlijk zouden ze voor een campagne voor Nigeriaanse grootwarenhuizen gebruik maken van zwarte modellen ... Dat heeft dus niets te maken met discriminatie of rascisme ... Het gaat hem ook niet over het product , wel over de doelgroep ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is reclame ... (en de reden waarom vrouwenbladen volstaan met dieetproducten:lol: ) Of zijn Franse vrouwen van nature roodgekleurd , met kroezelhaar en spleetogen...:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eerder een bewuste verdeel-en-heers politiek van een wanhopige elite die al enkele decennia haar greep op de eigen bevolking aan het verliezen is. De allochtonen zijn evengoed slachtoffer in de zin dat de elite ze als wapen tegen de autochtone bevolking inzet. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be