![]() |
Citaat:
|
Zou ik in aanmerking komen?
Gewoon een vraag hé :lol::lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
:cheer: duveltje382 :cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
no prob ;-) |
OK,MAAR EEN DAG/NACHT zal het niet gaan, die viering van mijn kleinzoon !!:lol:
|
Een schande gewoon, een forummer die een hele week tijd neemt om berichten te beantwoorden van forummers wordt drie dagen te vroeg kwaadwillig gestopt! Ik zou graag eens de uitleg willen horen?
Je ziet het eh! In dat experiment waar ze een groepje mensen naar een eiland lieten transporteren en van de ene groep gevangen maakten en de andere groep cipiers, na drie dagen was er een dode, cipier had zich een beetje te veel ingeleefd. De moderator positie is Pluche ietsje te veel geworden... en heeft zich omgezet in manipuleer, bedrieg, en vriendjesgedrag! |
waarom is dienen topic nou gesloten?
|
Hij is weer open... mooi gedrag zenne...
|
Dat was per ongeluk gebeurd Bbp.
|
Heb ik iets gemist? :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dat het fenomeen "Forummer van de week" een beetje veel ego-tripperij aan het worden is. Daarom een voorstel : het lijstje te gebruiken zoals er ook staat als 'opvolgers" ie. indien mensen die men als forummer zou wensen, niet willen. Om ook van de gewenste forummers geen te groot "showevenement" te maken stel ik voor dat de laatste forummer vd week + 2 van de "top populairste" forummers van de week - iemand die niet op de lijst hoeft te staan vriendelijk uitnodigen en dan een keuze maken...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Allez ik zie het al,NIET VOOR GEWONE MENSEN :-P
Vele groetjes Het gewone duveltje ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be