![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Er had hier ooit iemand een discussie in dat verband met Superstaaf, maar het was niet 'Paracelsus'.... Voor mij zijn die verschillende smaken inzake muziek er in alle geval niet de oorzaak van dat ik Benno Barnard niet kan waarderen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij vindt Benno Barnard van B-plus echter een nog veel grotere oen. |
Citaat:
Elk zijn smaak in muziek, dat weet ik ook wel, maar het was vooral de giftige manier waarop hij het zei dat me serieus stoorde. Jammer dat ik het desbetreffende artikel niet meer liggen heb, anders kon ik het citeren. De man die het nog niet waard is in de schaduw van zo'n uitzonderlijk begiftigde kunstenaar te staan waant zich bevoegd om daar zomaar en vrij pompeus zijn giftige stempel op te zetten. Barnard met zijn flutschrijfseltjes is een nietige worm vergeleken met een genie als Wagner. Mijn mening over Barnard staat vanzelfsprekend los van mijn mening over B-plus. |
Tijdens de rechtenstudie krijg je een inleiding sociale geschiedenis en andere historische vakken. Je krijgt enig inzicht in de geschiedenis van de Belgische staat en ik kan dan ook niet begrijpen dat Hans zo'n belgicistische nonsens kan uitkramen.
Ruben Cottenjé, is dat niet die die zichzelf baron noemt omdat hij ergens een achter-achter-achterneef met een adellijke titel heeft? Dan doen ze alsof ze niet begrijpen waarom niemand de BUB ernstig neemt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je bent voor plus Belgique of je bent het niet. 8-) |
Citaat:
Ik heb wel wat sympathie voor wat B-Plus voor staat, maar ik maak me nergens lid van. Het woordje "multicultureel" wordt op de hoofdpagina van hun site ook iets te veel naar mijn goesting gebruikt. |
Citaat:
|
Citaat:
HAns? HAAANNSS? |
Citaat:
|
Citaat:
En ik maar denken dat het altijd al zo was, met Hans...smurf |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be