![]() |
Citaat:
|
wat betreft groene partijen betreft zoals die zich in Belgie aandienen: ik at nog eerder mijn testikels op.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En ik merk dat ik ondertussen in rang gestegen ben.
:cheer: Europees Commissaris :cheer: |
Daar kan ik zo niet op antwoorden.
Een echt groene partij, wat is dat? Een partij die zich enkel profileert op Milieu? Dan is het nee. Een partij die een acceptabel sociaal, milieugewijs én economisch plan kan voorleggen? Mogelijk wel. Men vergeet al te vaak dat milieuactivisme niet aan een politieke kleur of partij gebonden is. Het feit dat sommige strekkingen en partijen dit proclameren is gewoon verkiezingsreclame of misplaatst idealisme, radicalisme dus. Dus op de vraag zoals jij ze stelt is geen zinnig antwoord te geven omdat je aan je vooropstelling geen inhoud geeft... |
Citaat:
Eenvoudiger kan ik het helaas niet stellen. |
Citaat:
Mooie stelling Waarom moraal en Fressen niet verzoenen? Dat bedoel ik dus met blind radicalisme... |
Nooit.
Moehahaha. |
zeker
Citaat:
|
Citaat:
In Doel zal men inderdaad niet direct warm lopen voor de capriolen van Groen! |
Citaat:
Zo zie je maar dat een mening een mening is en dus geen gezever. Stuk anti-democraat. Je zou het trouwens wel eenvoudiger kunnen stellen door uw idee in het Nederlands ipv het Duits te typen. |
Citaat:
zo zie je maar Preatorian, dat je met je ideeën totaal niets bent als je ze niet kunt duidelijk maken aan je medemensen. Groen! heeft hier ook een broertje aan dood. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor mij géén moeilijke keuze. Je kan maar over cultuur beginnen lullen als eerst de buiken gevuld zijn. Diegenen die dat NIET vinden, hebben nog nooit financiële problemen gehad. En dat heeft NIKS te doen met moraal. Het is overleven eerst, dan een cultuur opbouwen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be