![]() |
Citaat:
1. Niets verwachten. 2. Nog minder verwachten. |
Citaat:
Maar ik dacht dat dit een plaats was waar men politiek kon bespreken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
AdrianHealey is nog op zoek naar zichzelf en heeft zich op heel korte termijn geprofileerd als producent van niet veel zeggende one liners. Eens je verder wil gaan wordt het moeielijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik weet waar ik ben, hoor. Hier. |
Citaat:
|
In dat topic over moslimscholen, bijvoorbeeld.
Nu goed. Je kent de argumenten tégen de doodstraf dus? Ga er van uit dat ik alle goede argumenten ook vind. |
Citaat:
Uiteindelijk komt het op de wereldvisie van de persoon zelf uit, want een argument die juist is volgens een bepaalde wereldvisie is fout volgens een andere. |
Citaat:
Er is absoluut geen enkele reden waarom iemand het recht zou hebben iemand anders zijn leven af te nemen. Dat lijkt me een vrij duidelijke stelling met een duidelijk overeenkomstig wereldbeeld. |
Meh. Als een persoon het nodig vindt om een ander persoon zijn leven kapot te maken door verkrachting, vind ik dat deze persoon van moedertje Aarde moet worden verwijderd zodat de grondstoffen nodig om dit onderkruip te voederen aan andere doeleinden kunnen worden uitgegeven, en zodat alle wannabe-verkrachters 2 keer nadenken voor dat ze hetzelfde gaan doen.
Waar ben jij dan voor? Lijfstraffen? "Hard Labour Camps"? Mij ook goed hoor. |
Citaat:
Islamofoob Vlaanderen roept meestal het luidste bij éen of andere ophanging in Iran ofzo, maar dan willen ze anderzijds hier ook een doodstraf hebben. Precies of de manier waarop zo belangrijk is.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat is een recht? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be