![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als morgen de grote Vlaamse partijen de afschaffing van de alarmbel en bijzondere meerderheden eisen, dan is dat een week later een feit. |
Citaat:
In alle eerlijkheid: we hebben het ze gegéven, wat denk je nu? Dat ze het gaan afgeven? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Onbeschaamd bombarderen ze ons elke avond op prime time met koningsgezinde nepargumentatie om ons te overtuigen hoe dom de kiezers wel zijn geweest. http://forum.politics.be/showthread....88#post2878188 Aan die trieste lijst worden dus nu ook Maertens en Claes toegevoegd... |
Citaat:
Nog niet gemerkt eigenlijk. |
Citaat:
|
waarschijnlijk behoor jij als blokker niet tot het doelpubliek.
|
Citaat:
|
Herinneren jullie je nog dat Martens enkele weken geleden pleitte voor een inlijving van NVA in CD&V ?
Maar hij kwam een paar weken geleden nog in het nieuws: onder zijn eerste ministerschap verloor minister van financiën Maystadt 25 miljard frank aan speculaties op sterke/zwakke munten met het geld van Jan belastingbetaler. Schoon volk , die ministers van staat ! |
Citaat:
klik dan alvast op mijn linkje, daar staan de kerels die de revue al gepasseerd zijn reeds opgesomd, in mijn aanvulling hierboven staan de daaropvolgenden van gisterenavond.... |
Ik zie ene linkje naar een hoop namen, ja.
Waar zijnde overeenkomstige tv-beelden waar die mensen als autoriteit werden aangehaald om te bewijzen dat "koningsgezinde nepargumentatie om ons te overtuigen hoe dom de kiezers wel zijn geweest. " |
Citaat:
|
Citaat:
En dan hebben we nog die crimineel Claes die 5 jaar zijn burgerrechten verloor, dus ook zijn politieke,en die moet dan le roi raad gaan geven op politiek gebied. Kan het nog idioter, een crimineel die de koning moet bijstaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik dacht het wel ja
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be