![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Is er eigenlijk een manier om de persoon met het grootste daggemiddelde te zien (is niet noodzakelijk de grootste poster aangezien hij/zij er misschien veel later is bijgekomen en dus nog een lager aantal heeft)
|
Citaat:
|
Citaat:
en verder ben ik het beu om steeds weer dezelfde discussies te volgen. ik denk dat ik nog maar 10% van alle threads lees hier. |
Citaat:
|
das nog exact euhm
|
4 maand
|
Citaat:
|
Na 1 maand lid sta ik al op 825, dat op zogezegd 10.965 leden en met slechts een gemiddelde score van 7,93 berichten per dag. Van Politics.be wordt beweerd dat het het grootste forum van België zou zijn. Maar dat is duidelijk een mythe. Tenzij wordt bedoeld dat van alle piepkleine forumpkes PB het minst kleinst is (of zoiets). Moest ik er mijn tijd in willen stoppen in een grondige analyse van het actieve deelnemersveld op dit forum, hou ik wellicht een handvol deelnemers meer over. De politieke relevantie van Politics.be (èn van alle politieke forums op het internet) is daarmee nulkommanul. En als zogenaamde 'spiegel van de maatschappij' is het al helemaal om te gillen. :)
|
Citaat:
En nu ga ik iets nuttigs doen: uitloggen. :rofl::rofl::rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
Enfin. Niemand met een greintje intelligentie in zijn lichaam. |
Citaat:
|
Citaat:
|
71. Hoger dan ik dacht.
|
Ik pak u nog wel
|
wacht maar
|
da kan heel snel gaan :p
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be