![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En er is geen enkel bewijs dat bedrijven zouden verhuizen en indien ze dat doen daadwerkelijk naar vlaanderen trekken. |
Citaat:
|
Citaat:
Voor veel bedrijven is Brussel geen optie, omdat er de noodzakelijke uitbreidingsmogelijkheden ontbreken. Voor bedrijven met productie-eenheden bijvoorbeeld is Brussel nu slechts administratief interessant. |
Citaat:
|
Citaat:
En blijkbaar beseft u niet dat lonen nergens blijven als er geen personeel is dat die jobs waarneemt waarvoor die lonen worden uitbetaald. Mij lijkt dat er geen enkel bewijs is dat Vlaanderen niet zonder Brussel kan. Enkel wat vaag gepraat over onjuist omschreven transfers blijkt de "argumentatie" te zijn... Povertjes! |
Citaat:
Hahahaha, het metronetwerk van Brussel als grote troef! Menslief, d�*t is nu toch wel echt een giller! |
Citaat:
|
Citaat:
Een soort camion dat over ent weer rijdt met geld? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zei groot steden, ik had het niet specifiek over antwerpen. Maar nu u er toch over wil beginnen, de bereikbaarheid van Antwerpen is niet zo best op dit moment en de overlast van vrachtwagens gaat er zeker niet zo dadelijk afnemen. Maar goed, u kan misschien met de boot personen vervoer aanbieden ipv een metro te gebruiken. |
Citaat:
Als dat zo was zat iedereen in Limburg met zijn hoofdzetel. |
Citaat:
Vlaanderen kan dat inderdaad suggeren maar of het daarmee ook zieltjes kan winnen blijft vandaag een open vraag. Als mijn redenering geen waarheden zou bevatten had google zich wel in vlaanderen gevestigd. |
Citaat:
In Brussel is absoluut geen plaats meer voor nieuwe bedrijven die iets groter zijn dan een frietkot of een karikollenkar. Eenieder die de Brusselse bedrijventerreinen kent, weet dat. Tenzij ze van plan zijn de Marollen af te breken, is er geen plaats meer. Die plaats is er wel in Vlaams-Brabant en nog meer in de rest van Vlaanderen. Ga maar eens kijken op de Antwerpse Linkeroever, daar liggen nog ettelijke vierkante kilometers beschikbaar. Audi zal idd niet rap verhuizen, dat kost nogal wat geld. Maar nieuwe bedrijven (zelfs grote administratieve units vind je tegenwoordig langs autowegen of in dorpen) zullen ruimte en goede wegverbindingen verkiezen. |
Citaat:
Inderdaad ze staan blijkbaar aan te schuiven om in zo gebouwen gaan te zitten. Ik gaf geen reden aan waarom bedrijven niet in Brussel zouden gaan zitten. Ik stel alleen maar het tegendeel vast. Wat betreft zware industrie heeft u weliswaar gelijk maar het blijkt ook dat we die minder en minder aantrekken vanwege de loonlasten en andere nadelige regeltjes die ons ook opgelegd zijn door Europa. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be