Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2007 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=178)
-   -   Rudy Aernoudt voor premier (https://forum.politics.be/showthread.php?t=94611)

Kim 17 september 2007 08:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 2934833)
Ja, wij hebben die petitie gemaakt. De Optimistenbond heeft er eigenlijk niets mee te maken. Het is Luk Van der Kelen die dit verkeerde bericht de wereld heeft ingestuurd.

Kunnen we het een beetje eerlijk houden aub?

Ik denk niet dat dhr. Simonet dergelijke uitlatingen op prijs stelt.

UFSIA 18 september 2007 00:50

**zucht** stijlfiguren ...

Oké ik zal nog één keer proberen :

Citaat:

citaat van straatrue
De Waal en de Vlaming = foutieve veralgemening die de 60% Walen of meer die wel hun best doen, niet leuk vinden
Beste straatrue,

ik vraag me af wat je precies bedoelde met "wel hun best doen" , bedoel je dan dat ze (eindelijk) nederlands leren ? economisch actief zijn ? profiteren van het marshallplan voor Wallonië ? dat ze misschien niet meer op de PS stemmen ? Wat bedoelde je precies ?

In het verlengde daarvan, waar haal je je "de 60%" vandaan ? Is dat een ergens op gebaseerd cijfer ? Heb je dat uit je mouw geschud als individueel gokje ? Een aanvoelen of een min of meer onderbouwd cijfer ?

mvg. Sint Ignacius

ps.
Citaat:

Dat heeft geen zin hé, een discussie zonder niveau
Grappig dat dit citaat net van jou kwam straatrue,

ik vind het spijtig dat je soms niet op alles reageert, soms heb ik de indruk dat als er pakweg 5 argumenten worden gegeven je er ééntje uitkiest dat je makkelijk tracht aan de kant te schuiven en dan de anderen negeert. Ook heb ik de indruk dat je soms - ook als anderen de moeite doen om lange en onderbouwde posts maken in antwoord van JOUW berichtjes - je je er snel vanaf maakt indien een discussie niet de weg uitgaat die jij zou willen.
Misschien is het DAAROM dat sommigen na een tijdje soms wat sarcasme leggen in hun antwoorden op je teksten of bepaalde 'stijlfiguren' gaan gebruiken ?

Jong N-VA'er 18 september 2007 11:25

Intussen wordt deze ex-topambtenaar door zijn eigen personeel beschuldigd van geldverspilling: exhuberante feestjes, dure cursussen, peperdure gsm's, en ga zo maar door.

Kortaf 18 september 2007 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er (Bericht 2938510)
Intussen wordt deze ex-topambtenaar door zijn eigen personeel beschuldigd van geldverspilling: exhuberante feestjes, dure cursussen, peperdure gsm's, en ga zo maar door.

Belgicisten, verspilling en machtsmisbruik: één pot nat.

Jan van den Berghe 18 september 2007 11:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door straatrue (Bericht 2918747)
Wees maar gerust dat de 2 (of 3) gewesten elkaar zullen pesten.

Zoals de autosnelweg Doornik-Halle die bij het binnenrijden van Halle plots versmalt (versmalde?) zodat er een flessenhals ontstaat/ontstond.

Hoe zit dat dan met die autosnelweg in Ieper die daar ook niet is doorgetrokken en overgaat in een gewone weg? Is dat ook een pesterij?

Misschien moet u toch eens nagaan hoe dat probleem zich daar voordoet in Halle, voor u hier onzin debiteert.

Knuppel 18 september 2007 11:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door straatrue (Bericht 2935094)
Kga slapen, als inwoner van Wallonië ben ik een Waal hé, maar desondanks werk ik morgen; vrouw werkt, zoon werkt, dochter heeft net vakantiejob gedaan, alle buren werken,...:-P

En je spreekt nog vloeiend Nederlands ook.

Woon je soms in een buurt waar meer werkende Vlamingen inweken?

stropdrager 18 september 2007 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 2938546)
Hoe zit dat dan met die autosnelweg in Ieper die daar ook niet is doorgetrokken en overgaat in een gewone weg? Is dat ook een pesterij?

Misschien moet u toch eens nagaan hoe dat probleem zich daar voordoet in Halle, voor u hier onzin debiteert.

Ik wist niet eens dat er een autosnelweg was tussen Doornik en Halle, maar het klopt: de A8 of de E429. Ik heb er nog nooit gereden; maar ik vermoed dat er maar weinig verkeer op die snelweg is.

Jan van den Berghe 18 september 2007 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stropdrager (Bericht 2938558)
Ik wist niet eens dat er een autosnelweg was tussen Doornik en Halle, maar het klopt: de A8 of de E429. Ik heb er nog nooit gereden; maar ik vermoed dat er maar weinig verkeer op die snelweg is.

Op Waalse snelwegen is er sowieso weinig verkeer...

straatrue 18 september 2007 11:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 2938575)
Op Waalse snelwegen is er sowieso weinig verkeer...

Ja, ze rijden daar nog met paard en kar.

Jan van den Berghe 18 september 2007 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door straatrue (Bericht 2938588)
Ja, ze rijden daar nog met paard en kar.

O, ik dacht dat ze de karren door Vlaamse slaven lieten voorttrekken... :lol:

stropdrager 18 september 2007 11:53

Citaat:

Meer informatie over die snelweg:

http://nl.wikipedia.org/wiki/A8_%28Belgi%C3%AB%29
http://nl.wikipedia.org/wiki/N203a_%28Belgi%C3%AB%29

Jong N-VA'er 18 september 2007 11:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 2938596)
O, ik dacht dat ze de karren door Vlaamse slaven lieten voorttrekken... :lol:

Hehe!:lol:

Jong N-VA'er 18 september 2007 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kortaf (Bericht 2938524)
Belgicisten, verspilling en machtsmisbruik: één pot nat.

Is het ooit anders geweest? Nuja, ik weet wel dat ons Fientje ook boter op het hoofd heeft. En hier gaat het verhaal dat oa Aernoudt hiervan wisten, maar dat er later hierover onenigheid ontstond.

DenKempenzoon 19 september 2007 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er (Bericht 2938510)

Iets wat hij zelf ziet als 'motivatie'-middelen....

Als hij 'ballen' had gehad was hij als kabinetschef met de beschuldigingen naar buiten gekomen en had hij ontslag genomen indertijd als kabinetschef...

maar nee..... eerst laat ie zichzelf politiek benoemen als secretaris-generaal en klaagt vervolgens aan dat de partijkaart ook binnen de Vlaamse overheid erg belangrijk is..... hoe hypocriet ben je dan eigenlijk??? :roll:

straatrue 19 september 2007 12:44

Citaat:

Wat hebben de Franstaligen daar mee te maken?

Voor zover ik weet zijn de Vlamingen daar bevoegd voor. En de ene keer zullen ze die weg doortrekken, dan weer niet en vervolgens weer wel.

Voor en na elke verkiezingen nieuwe standpunten.

Dat zal zeker een voorbeeld van "goed bestuur" en "wat we zelf doen, doen we beter" zijn?

Jong N-VA'er 19 september 2007 13:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DenKempenzoon (Bericht 2941502)
Iets wat hij zelf ziet als 'motivatie'-middelen....

Als hij 'ballen' had gehad was hij als kabinetschef met de beschuldigingen naar buiten gekomen en had hij ontslag genomen indertijd als kabinetschef...

maar nee..... eerst laat ie zichzelf politiek benoemen als secretaris-generaal en klaagt vervolgens aan dat de partijkaart ook binnen de Vlaamse overheid erg belangrijk is..... hoe hypocriet ben je dan eigenlijk??? :roll:

En dat niet alleen: hij geeft ook nog op diverse hoger-onderwijs-instellingen les ook. Altijd een leuk extratje

Zwartengeel 19 september 2007 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stropdrager (Bericht 2938558)

Ik ben een tijdje terug eens in de avondspits van Brussel naar Lessines gereden over de E429. Vanaf Halle is het inderdaad vrij vlot rijden...

Knuppel 19 september 2007 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 2943114)
Ik ben een tijdje terug eens in de avondspits van Brussel naar Lessines gereden over de E429. Vanaf Halle is het inderdaad vrij vlot rijden...

Ik ben een tijdje geleden van Gent naar Luik gereden over de E40 en even voorbij de ochtendspits. Het was nog zeer druk tot even voorbij de afslag naar Leuven. Vandaar af werd het alsmaar rustiger.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be