![]() |
Citaat:
Zo ja; waar? |
Citaat:
|
Citaat:
maar dat gaat toch geen argument opleveren voor Vlamingen én Walen hun zelfbestuur te ontzeggen ?! |
Citaat:
Enfin; maakt niet uit. Bottomline is: dat ze werken. Een profitariaat is het dus niet. Slecht beleid. Daar wil ik het al eens over hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeg je dat nu omdat het fabeltje van het grote, luie, Wallonië een beetje achterhaald is? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een overheid heeft zich niet bezig te houden met werkgelegenheid. Enfin, zeker niet door mensen een baan aan te bieden met belastingsgeld van anderen. Als 40% bij de overheid werkt, kan hoogstens 60% nog voor inkomsten zorgen. Die gaan dan serieus belastingen mogen betalen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Enfin, er is een verschil. Zeker. Belastingsverlagingen genieten ook mijn voorkeur. Maar nu niet doen alsof het allemaal op kosten is van de overheid. Maar het is idd een (van de vele) voorbeeld(en) van 'slecht beleid'. |
Citaat:
oooooooooooh HANS the first Ik heb vandaag een goeie (stomme) grap gehoord over VLAMINGEN 8O en jij zal die graag lezen! C'EST QUOI .... BEAUCOUP FLAMINS AU MER DU NORD ? C'EST LA POLLUTION ! C'EST QUOI .... BEAUCOUP FLAMINS DANS LA MER DU NORD ? C'EST LA SOLUTION ! Als Vlaming voel ik er mij daar niet zo goed bij. Enfin c'est une "mauvaise" plaisanterie. GRAPJE hééé De Vlamingen kunnen daartegen. We kunnen ook zoiets zeggen over de Walen maar die zijn direct ROOD van colère. |
Sales Flamins!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be