![]() |
Chappie
is goedkoper wanneer dat mormel sterft. Gewoon ne doos chappie als grafzerk. |
blecky
|
of bella, kwestie van verwarring te zaaien omtrent de aard van het beest
|
Of fuck als je eenzaam bent.
|
of noem het 'kees'
|
Odette
Superschattig trouwens! Heel veel fijne momenten samen gewenst. Als ik het me goed herinner zijn dat wel beestjes die heel actief zijn en waarmee moet gewerkt worden of ze breken het kot af. Ik kan mis zijn he :lol: |
Tetten!
|
Citaat:
Dan is deze een uitzondering. |
Citaat:
'De cocker is uitermate geschikt als gezinshond. Immers in een gezin is er altijd wel wat te beleven, vooral met kinderen. Niet alleen heeft hij voldoende lichaamsbeweging nodig, maar ook geestelijke afleiding omdat het van origine een werkhondje is. Even alleen maar een paar keer per dag een blokje om is echt onvoldoende voor hem. Een cocker heeft een aanhankelijk karakter en wil eigenlijk altijd bij de mensen zijn en zal het daarom ook fijn vinden als u hem overal mee naar toe neemt. Ook vindt hij het fantastisch op de hondenschool voor o.a. fly-ball of behendigheid, als er maar iets met de hond gedaan wordt en hij zich niet gaat vervelen.' Wat doet een hond als hij zich gaat vervelen? Niet op de bank gaan liggen hoor maar in de meubels kauwen ofte 'het kot afbreken' |
Citaat:
Mijn hond heeft nog nooit aan de meubels gekrabt of gebeten. |
Dus BadSanta:x-mas: .... Vergeet je pc maar ... Hey , Hier zijn je nieuwe hobby's ... :rofl:
|
Duupje
Duupke Zuupke Ruupke Shiva Lady Madamme Freya |
http://www.digitaldog.com/dog_names.php
Bij 'Heritage' 'Celtic' nemen, 'Sex' 'Female' selecteren, en search. |
Heidi
|
Citaat:
|
Laat me eens denken. Keltische namen die niet te lang zijn en gemakkelijk te roepen zijn:
Brenna vond ik niet slecht, zeker niet als ik kan opmaken dat het een zwart beestje is. Heu: Yslitt (oorspronkelijk Keltisch voor Isolde), Enid, Kelly, Morag, Olwen, Tara, Moya, Erin, Gwen, Keira (zwartharig), Kella, Murron, Tynan, ... Ik zat met hetzelfde probleem, maar moest dan nog iets met de E vinden.;-) |
Olga
|
Snack...8-)
|
Boner
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be