manta |
7 oktober 2007 17:36 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
(Bericht 2982078)
Hij had het over "maroufen en/of makakken", en in het extreemrechtse VB-milieu betekent dit vreemdelingen, ongeacht of het over Marokkanen of Turken zou gaan. Maar tegen een extreemrechts VB-aanhangsel als jij daarover discussiëren heeft weinig zin. Nogmaals uw partij mag er fier op zijn, haar ingesteldheid tegenover andersdenkenden en vooral anderskleurigen heeft "vruchten" afgeworpen. Hopelijk slapen Dewinter en C° gerust.
|
Beginnen we te wentelen en te draaien ??? Da's snel ...
Raar dat u denkt extreemrechtse woordjes te kennen ...
En toch zit u er dik naast , en u weet het ... Daar waren we het al in het begin van deze draad over eens ...
HVT gebruikte "makakken" om marokanen aan te wijzen ... Integenstelling met wat u hier nu weer beweert , is dat woord in de volksmond synoniem voor marokanen ...
Dus ... Aangezien u zo fier was om te zeggen dat HVT de avond ervoor had gezegd dat hij 20 "makakken" ging neerschieten , Blijft mijn vraag ... Waar ziet u in de 2 andere slachtoffers marokaanse trekken ??????
En waar u het vandaan haalt om ook maar iets te weten over mijn politiek-ideologisch denken is me een raadsel ...:?
Dus , kan u nu eindelijk eens stoppen met VB-bashen en bij de feiten blijven , ook al geven die een ander verhaal aan dan datgene dat u lief is ...
|