![]() |
Citaat:
|
Citaat:
En nogmaals: we gaan er clichés van maken. Wie zegt er dat alle Afrikanen zo vrolijk en goedlachs zijn? En wie zegt er dat enkel Afrikanen dat kunnen zijn? In ieder geval: ik ben blij dat ik en zotte vlaai ben en goedlachs. De meeste Vlamingen die ik tegenkom zijn dat ook. Of was een Waals kindermeisje niet goed genoeg, want in dat deel van het land zitten toevallig meer (gekende) pedofielen? Gruw gruw ... ik heb een medelijden met die mensen. Niet alleen omdat ze hun dochtertje kwijt zijn, maar vooral ook omwille van het feit dat ze blijkbaar hun eigen niet graag zien. En dat laatste meen in uit de grond van mijn hart. Wie zoveel zelfhaat koestert kan nooit liefde afdwingen van een ander. |
Citaat:
Zooo graag zal Oelemata daar ook niet gewerkt hebben, anders was ze niet van plan geweest om binnen een aantal maanden terug naar Mali te vertrekken. Indien ze een illegale poolse kinderoppas hadden aangeworven had heel de poco wereld zich op hen gestort wegens "uitbuiting". Wat allemaal natuurlijk niet wegneemt dat het een zeer intens trieste gebeurtenis was. |
Citaat:
|
Citaat:
En een Poolse kan je tegenwoordig ook legaal aannemen, maar tja ... een zwarte in het zwart kost inderdaad nog altijd minder dan een witte in het wit. |
Citaat:
Ik acht die mensen zelfs in staat om hun tweede dochtertje Stella opnieuw aan een illegale zwarte toe te vertrouwen, gewoon als politiek statement. |
Citaat:
|
Citaat:
't Zou nog zo geen slecht idee zijn ... Zie da ze ni toekomen met de schadevergoeding van HVT...(Als die trouwens wordt goedgekeurd hebben ze in één klap evenveel in hun handen als de gemiddelde ontwikkelingshulporganisatie) |
Citaat:
Wat is er mis met wat vreemde invloed om te boel wat op te fleuren? Krijgt uw oergermaanse kop er migraine van? |
Citaat:
|
Citaat:
Vreemde invloed is er al genoeg op straat , op school en in de gevangenis trouwens ...:? |
Citaat:
Seg man, wat is er mis met de oude, Europese culturen, waardoor onze kinderen ze niet meer mogen kennen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je op weg van en naar het werk wordt doodgereden is het toch de verzekering van het werk die je schadevergoeding zal betalen.
Is het in dit geval ook de verzekering van de ouders van Luna die aansprakelijk zal worden gesteld? |
Citaat:
Trouwens iemand met een Romaanse voornaam kan nooit tot het Vlaamse volk behoren. Ik dacht dat u dat wist, blijkbaar niet... :lol: |
Soetkin zou beter zijn.
|
Stand van zaken na 5 pagina's:
-hoogst originele "definities" van racisme, discriminatie en kolonialisme, de ene al lachwekkender dan de andere -beschuldigingen van zwartwerk en uitbuiting (zonder daar enige aanwijzingen voor te vermelden, laat staan bewijzen) -smeerlapperij en nog maar één duidelijk antwoord op mijn vraag (niet toevallig van dezelfde sm**rlap). |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be