![]() |
Ik heb gehoord dat het gezond is om water van verschillende merken te drinken: Evian, Spa, Volvic, noem maar op.
|
Citaat:
Zelf drink ik overal water, het hoeft niet in een fles te zitten. Kraantjeswater is in sommige gevallen zuiverder gebleken dan water uit sommige flessen. Wie een bron vraagt: Bron Water uit bronnen in de Ardennen is trouwens heel lekker. |
Iemand ne fles eau de pipi kopen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik zou zeker geen kraantjeswater drinken trouwens, gezondheid vind ik ook nogal belangrijk ... De glazen flessen drinken ze in mijn ouderlijke huis. Verder zou ik niet te veel afleidingen maken over wat ik al dan niet voor het milieu doe... |
vooral spa, vittel en water van de witte producten;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Soms maakt men een fout , en dan krijg je redelijk ongezond water ... 't Gebeurt regelmatig dat men mensen verwittigd dat er iets mis is met het leidingwater , meestal is het dan te leet (enkele maanden geleden weer eens in West-Vlaanderen ergens) Trouwens: Citaat:
Als je dan rekening houdt met de smaak van de mensen ... Citaat:
Ook lijkt het me wel belangrijk dat de leidingen in orde zijn ... Hier hebben ze in het voorjaar pas ontdekt dat er loden buizen waren voor het leidingwater (die hebben ze wel onmiddelijk vervangen) ... |
vanalles...
Delhaize flessen, evian (soms als mama koopt), spa rood (ask thuis ben,... En ja veel opvullen met kraantjeswater natuurlijk...:D Wat ik niet door m'n strot krijg is contrex... Das water zonder watersmaak :s... Ook spa blauw lust ik eigenlijk niet zo! |
Citaat:
|
Citaat:
Thuis drink ik zelf putwater en daar wil je gerust geen analysestaaltje van nemen hoor :lol: |
Nu, zonder zwans, corporatisme is cool.
|
kraantjeswater
water kopen in de supermarkt is zonde van het geld, vinnik |
Spa Blauw
Kraantjewater smaakt mottig. |
Kraantjeswater.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be