![]() |
Citaat:
aan de andere kant geef ik de Blokkers gelijk dat het blok veel te weinig aan bod komt in de media. En Hanne, als je het gerust kan stellen: heb je diezelfde Annemie Peeters na de brand in Marly Chabert horen ondervragen in de zevende dag? Als ik Chabert was had ik haar een proces aangedaan voor laster, dat interview ging alle verbeelding te boven. Blijkbaar blijft Siegfried Bracke nog als enige "deftige" journalist over bij de VRT (want laten we eerlijk zijn, die is wel degelijk objectief voor het Blok). Van mij mag de VRT alle Martine Tanghes en Annemie Peetersen buiten zwieren |
Citaat:
|
Citaat:
Een rijbewijs met strafpunten lijkt mij heel wat efficiënter en eerlijker. |
Citaat:
|
Citaat:
mannen voorop, vrouwen achteraan... 8O homo's niet gezien... :( behalve in Aalst een paar "voil jeannetten" :lol: |
Citaat:
Schijndemocratie op de VRT :evil: |
Citaat:
Of even uw bewering anders formuleren: Interviewer: "Beste mijnheer Annemans, wat is uw oordeel over de superboetes?" Geïnterviewde: "Vlaamse onafhankelijkheid." Interviewer: "Beste mijnheer Annemans, wat is uw oordeel over de flitspalen?" Geïnterviewde: "Vlaamse onafhankelijkheid." Het ging helemaal niet over Vlaamse onafhankelijkheid, maar over nut en onnut van superboetes. |
Dat was geen interview maar een kruisverhoor.... :?
|
Citaat:
Ze spreken tegenwoordig toch meer en meer van het openbaar bestuur te promoten? Waarom geen lagere boetes voor de kleinere overtredingen, maar (tijdelijk) intrekken van het rijbewijs voor zwaardere inbreuken? Of verplicht installeren van een begrenzer? Of gemeenschapsdienst? Als ik al zoveel alternatieven uit mijn mouw kan schudden, moeten de experts terzake dat toch nog beter kunnen? Ik hou mij doorgaans aan de wet, als ik al eens een overtredingkje bega is dat toeval, en dan komt zo een boete hard aan. Voor iemand die van snelheidsovertredingen een levensfilosofie maakt is dat een berekend risico, en die lacht daar eens mee, dan kan hij gaan stoefen. |
Citaat:
Stevaert krijgt er zijn : "aaaaaals heeeeet maaaaaaar goeeeeeed iiiiiiis voooooor deeee menseeeeeeen" wel uit op 2 minuten. Voor de rest geen kwaad over Stevaert. Het is elke keer hetzelfe met die A.M. Peeters als ze U niet kan zien of dit nu Annemans is of Chabert dan wordt het een onbeschofte tr.. Nodig die mensen dan niet uit, maar ja dan zou het te eenzijdig worden op de VRT en dat kan schijnbaar dan ook weer niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is een verkeerde taktiek, want al dat doorzichtig gefoefel en gedoe geeft het Blok alleen maar kiezers bij. Reeds tientallen jaren, en ze hebben het nog steeds niet door. :roll: |
Er zijn mij 2 dingen opgevallen :
1- dirk sterckxs ging af als een gieter. Werkelijk desastreus. 2. de schandalige elementaire onbeleefdheid tov. Mr. Annemans. Totaal gebrek aan opvoeding. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is nu eens van dat typisch superficieel gezever waarvan de inhoud kant nog wal raakt. FLAUWEKUL dus ! :evil: :twisted: Ik ken veel zelfstandigen die dagdagelijks hun botten mogen afdraaien en die stukken minder verdienen dan de gemiddelde loontrekker. Ik zal je eens enkele dagen meenemen op de baan en je zal je ogen openen. De hoge sociale lasten, de geringe bescherming en de oplopende vaste kosten zijn nefast voor heel veel kleine zelfstandigen. U maakt een sofisme (denkfout) als U vindt dat zelfstandigen een lekker leventje hebben. Zij die er uiteindelijk dan toch wat van bakken werken dagelijks 12 �* 14 uur. Wanneer jij allang in je bed ligt zijn zij nog bezig. En deze hebben dan ook groot gelijk om met een grote bak rond te rijden, ze werken er ook dag en nacht voor en gebruiken die wagen deels beroepsmatig. Op het privégebruik worden ze serieus belast want het "voordeel in natura" op een grote wagen is niet te onderschatten. Bovendien is de tijd van "in het zwart" verdienen reeds lang voorbij. Dit fabeltje leeft precies nog steeds bij een aantal mensen die een aversie hebben voor al wie door hard werken hoger op geklommen is... En ja, ik ben ook zelfstandig dus ik kan het weten ! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be