![]() |
Citaat:
Al een geluk dat er nog zo een mensen zijn want de rest van de Vlaamse pers, de Morgen en HLN op kop zijn waanzinnig bezig. |
Citaat:
"Wij zien de val van het regime niet, omdat het zo traag gaat, té traag. Dat is te wijten aan het feit dat het regime minder het overleg, of de democratie, dan zichzelf beschermt. Maar het staat te gebeuren, onvermijdelijk. En wie het onvermijdelijke niet ziet, of het land er niet op voorbereidt, kan zichzelf vandaag, in dit België, geen democraat noemen. Daar ligt het historische belang van de stemming in de kamercommissie: ze zal of een toevallige uitzondering op de regel zijn of het einde van die regel." een zeer objectief iemand moet ik wel zeggen :roll: . Natuurlijk vind jij dit schitterend... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het gaat toch zo duidelijk te zien om een minderheid.
|
Citaat:
|
Aan alle Belgicisten: Vergeet uw bordjes niet! (1962) :roll:
Vlamen buyten! Brüsschel VlaemSSch, Jamais! Laissez-nous tranquille, Flamands! Ik wil het allemaal zien! :lol: :oops: En niet vergeten, zorg ervoor dat ik niet niet met beschaamde kaken moet kijken naar het RTBF nieuws! Dus aan alle franskiljons-Belgicisten uit Vlaanderen, de Vlaemsche boerrrenlucht niet meepakken naar Brussel... :lol: :oops: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Belgicains, n'oubliez pas pour "franciser" la Flandre. Quand on introduit la langue française en Flandre on peut supprimer la frontière linguistique, la querelle linguistique résoudrait. Belgique est pendant x ans un état unitaire Francophone avec des facilités pour les "flamandophones".:lol: Et quand la Belgique est francisée entièrement, on cherche le rattachement avec la France.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() + ![]() ??? |
Citaat:
![]() Dank u, schoon materiaal |
Citaat:
"Eenheit"? "In de Jubelpark"? Neen bedankt. Of in de taal van het Belgicisme: non! |
Wie gelooft er nu nog in Belgiê?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be