Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Hoe wordt ik een Vlaming? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=97776)

_Yahya_ 11 november 2007 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door the outlaw torn (Bericht 3064657)
nogmaals, wat heeft hitler te zien met moslimterrorisme ?

en ja, Vb komt nooit aan de macht, dat weet iedereen ( incluis hun kiezers ) dat is allemaal .... jawel, ........ poco-zever

heb ik gezegd dat Hitler iets met moslimterrorisme te maken heeft ??

ik zei 1 soldaat van Hitler heeft meer mensen gedood dan al die moslimterroristen samen, da heb ik gezei.

groetjes
Yahya

Duvelke 11 november 2007 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Abdelkader (Bericht 3064258)
Ik spreek Nederlands.
Ik studeer.
Ik gehoorzaam de wet.
(Ik ben wel niet blank).

Wat moet ik nog doen om Vlaming te zijn of ben ik nu een echte Vlaming?

door geen dtfouten te maken
hoe word ik

Online 11 november 2007 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fikr_El7or (Bericht 3064647)
Klop niet, wie durfde in tijd van Hitler een andere ideologie te gaan aahangen dan nazisme ??

Wie gaat hier in Vlaanderen andere ideologie durven volgenals de gevaarlijke racistische nazistische facistische vlaams belang aan de macht komt ?

Ik zal da wel durven en zal zeggen kus mijn kloten, klaar!! maar ik heb het hier over andere mensen die een andere ideologie volgen.

groetjes
yahya

Bedreig jij als 'goede' moslim de afvallige Ehsan Jami ook met de dood?
Of verzuim je aan je islamitische plicht?

_Yahya_ 11 november 2007 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Online (Bericht 3064659)
Weeral een ontwijjkend antwoord.
Geconfronteerd met de moordverzen uit de koran, krijgen moslims het bijzonder lastig. Niets kwetst meer dan de waarheid. Het gemaneuvreer van Fikr is daar het beste bewijs voor.

De Belgische wet kent ook de moordwoorden, de politie mag schieten en doden, het leger, ... maar wanneer, hoe , waarom en onder welke voorwaarden??

maar die racitische gevaarlijke facisitische nazistische ideologie van VB ??? :evil::twisted:

groetjes
yahya

Abdelkader 11 november 2007 21:29

@ Online:

Wie de verzen van de Heilige boeken letterlijk interpreteert is nooit goed bezig. Kijk maar naar de Koran, de Bijbel en de Thora. Ook bij andere godsdiensten is zo. Het gaat om het geloof en om het goede. Je kan zoveel mogelijk naar moslimterroristen verwijzen die in hun waanzin denken dat ze het ware geloof vertegenwoordigen, maar zo zijn moslims nu éénmaal niet. Moslims zijn zoals jij. Wel, niet zoals jij, maar zoals gewone mensen.

Jij wil dat gewoon niet zien. Je kan je geen wereld meer inbeelden blijkbaar wou moslims niet jou vijanden zijn.

Abdelkader 11 november 2007 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 3064667)
hoe word ik

oh crap, een terechte opmerking!

Abdelkader 11 november 2007 21:30

Dat is echt wel een triestige fout!

_Yahya_ 11 november 2007 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Online (Bericht 3064669)

Nee, want die is oook nooit moslim geweest, zijn ouders waren marxisten in Iran en ze zijn naar het westen gekomen na de Iraanse revolutie omdat ze geen plaats in Iran hadden met de nationalistische sjieetische ideologie van Khomeini!

Dat is eeerst en ten tweede ik ga nooit een moslim afvallige doden, ik ben geen aanhanger van racistische facistische nationalistische gevaarlijke nazistische partijk VB !!

verstaan?

mvg
Yahya

Online 11 november 2007 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fikr_El7or (Bericht 3064670)
De Belgische wet kent ook de moordwoorden, de politie mag schieten en doden, het leger, ...

maar die racitische gevaarlijke facisitische nazistische ideologie van VB ??? :evil::twisted:

groetjes
yahya

Antwoord liever eens op deze vraag :

Citaat:

m.r. 11 november 2007 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 3064667)
hoe word ik

Bah, zolang we elkaar maar kunnen begrijpen ! Waarom werd de Nederlandse spelling niet aangepast zodat dt-fouten uitgesloten werden ? O ndertussen moet ik spreken van een pannenkoek i.p.v. pannekoek. Was het nodig zo'n lekker woord te veranderen en de dt-spelling niet ?

the outlaw torn 11 november 2007 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fikr_El7or (Bericht 3064666)
heb ik gezegd dat Hitler iets met moslimterrorisme te maken heeft ??

ik zei 1 soldaat van Hitler heeft meer mensen gedood dan al die moslimterroristen samen, da heb ik gezei.

groetjes
Yahya

ik denk het nt, zo'n vergelijking gaat nt op.

de nazi's handelden tijdens een oorlog tegen landen. Moslims tegen culturen, beschavingen, etc.

_Yahya_ 11 november 2007 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Online (Bericht 3064677)
Antwoord liever eens op deze vraag :

De Belgische wet kent ook de moordwoorden, de politie mag schieten en doden, het leger, ... maar wanneer, hoe , waarom en onder welke voorwaarden??

Nee, want die is oook nooit moslim geweest, zijn ouders waren marxisten in Iran en ze zijn naar het westen gekomen na de Iraanse revolutie omdat ze geen plaats in Iran hadden met de nationalistische sjieetische ideologie van Khomeini!

Dat is eeerst en ten tweede ik ga nooit een moslim afvallige doden, ik ben geen aanhanger van racistische facistische nationalistische gevaarlijke nazistische partijk VB !!

verstaan?

Online 11 november 2007 21:33

[quote=Fikr_El7or;3064676]

Citaat:

verstaan?
Die plicht tot het doden van afvalligen staat in de koran, en nergens in het VB-programma. Dus welke ideologie is er racistisch en fascistisch?
Eén antwoord : de islam.
Maar ik ben blij te zien dat je op weg van de afvalligheid bent Fikr door aan je islamitische plicht te verzaken. Er is dan toch nog hoop. :-P

m.r. 11 november 2007 21:34

[quote=Online;3064636]
Citaat:

Dat is weer een ontwijkend antwoord. Op afvalligheid staat de doodsstraf volgens de koran (de verzamelde wanen van de karavaanrover en vrouwenzot Mo). Het heeft geen zin om dat te ontkennen.

Hitler erbij sleuren is een teken van zwakte : vluchtgedrag bij gebrek aan argumenten, of bij gebrek aan lef om de moordproza uit de koran toe te geven.

By the way, Mein Kampf is het best verkocht boek in de islamwereld. Zotte Adolf vond ook veel insipratie bij jullie zotte Mo.
Ik ben zowel tegen het nazisme als tegen het moslimfundamentalisme ! Een Irakees zei me ooit :"Hitler was niet goed" "Hij heeft niet alle Joden gedood".

_Yahya_ 11 november 2007 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door the outlaw torn (Bericht 3064681)
ik denk het nt, zo'n vergelijking gaat nt op.

de nazi's handelden tijdens een oorlog tegen landen. Moslims tegen culturen, beschavingen, etc.

jij hebt het totaal verkeerd .. meneer! nazisme is de vijand van alles behalve facisme/nazisme!

groetjes

the outlaw torn 11 november 2007 21:34

[quote=Online;3064688]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fikr_El7or (Bericht 3064676)

Die plicht tot het doden van afvalligen staat in de koran, en nergens in het VB-programma. Dus welke ideologie is er racistisch en fascistisch?
Maar ik ben blij te zien dat je op weg van de afvalligheid bent Fikr door aan je islamitische plicht te verzaken. Er is dan toch nog hoop. :-P

idd, en hoop doet leven.

Go fikr go !! :-P

_Yahya_ 11 november 2007 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Online (Bericht 3064688)

waar in de koran ??

VB-Programma is gevaarlijk, racisitisch, nazistisch, facisitisch en nationalistisch!

the outlaw torn 11 november 2007 21:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fikr_El7or (Bericht 3064696)
waar in de koran ??

VB-Programma is gevaarlijk, racisitisch, nazistisch, facisitisch en nationalistisch!

Idd.

de rest is zever.

Herr Oberst 11 november 2007 21:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fikr_El7or (Bericht 3064666)

Bron?

Online 11 november 2007 21:38

[quote]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fikr_El7or (Bericht 3064696)

waar in de koran ??

Ik had er geen idee van dat je je al zo ver op het pad van de afvalligheid begeven had Fikr. Jij die jezelf als goede moslim profileert. Je bent de term moslim niet meer waard, afvallige ! Je kent je koran niet eens. Je zal branden in de hel. Vergeet je 72 maagden maar.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be