![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Vecht dan de wet aan aub ipv ruzie maken. |
Citaat:
U wil de dorpelingen naar de stad deporteren?...Je zou je kunnen afvragen waar mishandeling begint? |
Citaat:
Toen een gekleurde asielzoeker ineen geklopt werd aan een benzinestation kwam filo hier al briesend verklaren dat de dader een VB'er was. Hij wist er zelfs bij te vertellen dat de dader er nog racistische taal aan toevoegde. Achteraf bleek de dader een Turk te zijn en filo stond daar met zijn broek op zijn enkels. |
Citaat:
En daarom snap ik anti-racisten helemaal niet, want dat is wanneer ze een PERFECTE KANS hebben om te BEWIJZEN dat ze geen hypocrieten zijn en racisme langs alle kanten effectief wensen te bestrijden. Spijtig genoeg is de anti-racismebeweging vandaag de dag een grote contradictio in terminis gezien het zelf participeert in racisme en zelfs extreem weinig afweten van hun specialiteit... |
Citaat:
|
Citaat:
Je mag denken.. veronderstellen ... menen...dat de dader een VB'er was, maar als je dat als waarheid hier verkondigen alsof je er zelf bij was of het gezien had, dan ben je bewust aan 't liegen. |
Citaat:
En leg me aub geen woorden in de mond. Ik ben oud genoeg om te weten met wie een interessante discussie te voeren valt. Met Filosoof zeker weten. |
Citaat:
Juist ja, mijn fout. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zeg enkel dat filo hier in 't verleden als eens dierf liegen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het wel een goed idee overigens. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik dacht dat het enkel iets van de kerk als instituut was. |
Citaat:
|
Ik ben overigens ook een katholiek: want ik ben gedoopt. :lol:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be