![]() |
Citaat:
|
ik vind het ook heel erg.
(interessante discussie overigens) |
Citaat:
ik moet dikwijls aan een ballon met helium denken |
Citaat:
Ik hoop dat u dit nog eens goed wil herlezen, en dan een paar weken gaat nadenken over wat daar eigenlijk staat. Voorstander van 'eugenetica' ? En gaat u dan eigenhandig systematisch controleren of uw ongetwijfeld 'wetenschappelijk' verantwoorde doelstellingen daadwerkelijk worden nagestreefd, en uw 'wetten' ofwel naar de letter, ofwel naar de geest correct worden uitgevoerd ? Of rekent u voor al dat werk op 'medestanders' en 'bondgenoten' ? INCLUDE ME OUT !!! In plaats van paranoïa te bestrijden, zou u ze willen organiseren ??? 8O den djimi 8O |
Citaat:
|
Citaat:
Verder nog iets inhoudelijks te zeggen? |
Citaat:
Gezanik, één reply en je hebt het al over gezanik, laat me niet lachen. Verder nog iets inhoudelijks te zeggen? |
Citaat:
Neen, ik heb het verband aangetoond. Ook al was het vrij duidelijk, blijkbaar had jij het nog niet door. Vandaar mijn hulp aan jou, helemaal gratis. Verder nog iets inhoudelijks te zeggen? |
Er is ondertussen nog altijd geen dader gesnapt. Wel robotfoto's van twee daders; lijken wel identieke tweelingen.
Volgens het slachtoffer waren er in de omgeving heel wat getuigen, maar ondervragingen in de buurt leverden niets op. http://www.tagesspiegel.de/politik/r...rt2647,2426800 Het is wel meer gebeurd dat zo'n affaire eerst in de pers en door de politiek dik in de verf wordt gezet, en dat men maar weinig hoort wanneer het dan later om een in scène gezette zaak blijkt te gaan. In elk geval vind ik erg opvallend dat men twee vroegere nepgevallen die in Duitsland zijn voorgekomen, in de berichtgeving virtueel niet vermeldt. Maar het is natuurlijk mogelijk dat het deze keer wél echt was. |
Citaat:
|
Citaat:
het blijven goede maatjes... |
Citaat:
Het communisme stelt het welzijn van de KP-leden boven bovenstaand kapitalistisch en liberaal principe. |
Citaat:
|
Citaat:
Een waarop jij duidelijk het antwoord niet kent. zoeken maar! |
Citaat:
het blijven goede maatjes...:roll: Toch raar dat we onze linkse vrienden daar nooit horen over babbelen. Maar goed,is een discussie die hier nu niet past. |
Citaat:
kapitalistische economie, en communistische politieke dicrtatuur, het slechtste van beide walletjes. Maar terug on topic: Ontkennen dat duitse neonazi's regelmatig (ziekelijke) misdaden begaan, dat gaat ver. Maar waarschijnlijk zijn er ook nog altijd mensen die geloven dat hans van temsche nooit in het echt andersgekleurde medemensen heeft doodgeschoten en dat het geval Hans gewoon een complot was van het belgisch establishment om het VB schade toe te brengen... |
Citaat:
Bent u één van de talloze getuigen? Als de politie het al een vreemde zaak vindt,dan wil dit ook al veel zeggen. Regelmatig ziekelijke misdaden van rechts...komkom...laten we dan maar de ziekelijke daden van de Rote Armee Fraktion er ook bijhalen. Oeps....die waren links niet waar? |
Citaat:
Naar het schijnt zaten die allemaal in super de luxe leuke gevangenissen, allemaal vroegtijdig vrijgelaten of zelfmoord gepleegd op dezelfde dag. Ze hebben immers ook op arbeiders zelf geschoten, dus het kunnen alleen maar bourgoisie zijn geweest ;-) ;-) ;-) Om in jouw trend verder te gaan. en ja, ik ben zeker dat extreem rechtsen vaak slaag geven, ik ben er immers zelf al getuige van geweest, in dit geval niet, wel in andere gevallen... |
Citaat:
Kan je nu dan op de vraag antwoorden? |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be