![]() |
Citaat:
het was thuis waar er niet zoveel gepikt wer en school en ouders stonden vroeger véél méér op één lijn inzake ontucht |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het gaat 'm niet over die 'tik' an sich, we spreken hier toch over de 'opvoedkundige tik', maar eerder om de waarschuwing voor wat allemaal kan volgen |
Citaat:
deelde een leraar een lap uit, dan redeneerden de ouders dat dit wel terecht was. en kregen de kinderen er thuis idd nog eentje bij. nu worden leraars behandeld als de slaven van de arme kindjes, en is het alom mijn kind, schoon kind dat hoogtij viert, met alle gevolgen van dien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wou dat sommige forummers eens in mijn buurt zouden willen wonen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat er uit een massa probleemjeugd dan ook een totaal geflipt iets zal komen lijkt me duidelijk er wordt hier btw niemand opgeblazen, mijn weten moorden gebeuren uiteraard, maar het is dan aan jou dat effe statistisch significant te maken tov van moorden bij andere bevolkingsgroepen..; en dat zal je niet meteen lukken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
't jesus, the outlaw torn, tot nu toe waren we nog min of meer op een normale manier aan 't converseren maar als ge gaat beginnen te vervallen in one-liners ed. dan hoeft het echt voor mij niet kan je ergens, waar dan ook, maar één linkje geven waarin duidelijk zou worden dat dat zo zou zijn ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
bij wijze van spreke hé waarom zou jij nu verdomd méér weten dan ik, Jan Modaal en bovenal waarom zou jij nu meer weten dan wat mag blijken uit onderzoek ? |
Citaat:
Zij zelf willen niet samen leven met ons |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be