![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=47 |
Citaat:
Ik hou van bier maar mag het bijna niet of in heel beperkte mate drinken. Iedereen kent me irl wel als een levensgenietster, daar hoort nu eenmaal af en toe dat vloeibaar goud bij. Verder vind ik bier niet persé een mannendrankje. ;-) |
Wat is je favoriete vakantieland en waarom?
|
Welke opleiding geniet je / heb je genoten?
|
Citaat:
Voel me daar gewoon het meest thuis tussen de mensen. Ik zou er ook niet over twijfelen om in Ierland of Schotland te gaan wonen moest ik de kans krijgen. |
Citaat:
|
eerst en vooral: proficiat om een het een week vol te houde, :mrgreen:
Ik heb nu alle posts al gelezen, en wat me opvalt, is dat je blijkbaar uw school niet hebt uitgemaakt... heb je er spijt van? |
Ben je een SM-er?
|
Hoeveel keer neem je een douche per week?
klote 3-vragen-na-elkaar-regel... |
Citaat:
Ja, ik kon het met gemak aan, dus had het heel ver kunnen schoppen wat dat betreft. Nee, ik was echt schoolmoe, en als ik er nu aan denk dat ik terug heel der dagen op schoolbanken te moeten zitten, overvalt me die schoolmoeheid al weer. |
Citaat:
Ik was ooit een meesteres. Wist je toch al ?:-) |
Citaat:
neneneneneh ! (ambetant éh) |
Geachte Duupje,
u schrijft dat u een "heks" bent. Een vriend van mij is druïde en heeft zijn naam gekregen bij zijn inauguratie. Blijkbaar, ik ben niet zo thuis in het esotherische wereldje, is dit een ritueel dat erbij hoort. Heeft u ook een alternatieve naam? En zo ja, heeft u die zelf kunnen kiezen of heeft u die gekregen van een priester(es)? |
Citaat:
Binnen dat wereldje krijg je er zelfs 3. Bij de inwijding van neofiet, bij de priester(es)inwijding en bij de hogepriester(es)inwijding. |
Kom je goed overeen met de doorsnee West-Vlaming? Voel je iets van vooroordelen tegenover iemand van 'tstad ginder (ver)?
|
Citaat:
Ben je een aangenaam cafémakker? |
Het is al vrij geweten dat je nog buitenwipper geweest bent, heb je indertijd veel last gehad van ambetant volk?
|
Hoelang is dit trouwens geleden?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be