![]() |
Citaat:
Het is niet meer dan normaal dat Franstalige politici Nederlands praten in een Vlaams actualiteitenprogramma. Net zoals ook verwacht wordt van Nederlandstalige politici in een Franstalige actualiteitenprogramma. U doet alsof er een wonder aan het gebeuren is, terwijl het slechts gaat om wederzijds respect voor elkaar. Zeker voor politici die de mond vol hebben van het federalisme. Het feit dat u enige verandering opvalt getuigt enkel van het non-respect van de Franstaligen voorheen. Deze verandering is jammer genoeg slechts bij een minderheid van de Waalse politici merkbaar. 'Heel toevallig' bij potentiële premiers. Paulus. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Nr. 10, Flamingant noch Wallingant is een scheldwoord. Ik weet eigenlijk niet waarom ik nog op zo'n kinderlijke opmerkingen reageer, maar kom. Als je één van beide linkt aan het voorvoegsel "schijt-", wordt het wel een scheldwoord. Kan je nu echt niet inzien dat je je als een kleuter gedraagt? |
Citaat:
Nog nooit gebeurd op RTBF of RTL-TVi denk ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Na Leburton is er nooit meer een eentalige FR premier geweest en binnenkort zijn er Franstaligen genoeg die premier kunnen worden wegens perfect tweetalig. |
Citaat:
Toevallig onze nieuwe lieve Miss België gehoord op tv deze avond? Zo ver zijn we al. Goed hé! |
Citaat:
40+ = veel NL 30+ = heel veel NL zie ook: http://forum.politics.be/showthread.php?t=99497 |
Citaat:
|
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
Het wordt hoog tijd na 177 jaar België. Blijkbaar zijn die franstaligen een beetje traag van begrip. De meesten schijnen nog niet door te hebben dat het Frans in België in feite een minderheidstaal is. Ook in Brussel betekent het Frans binnenkort niets meer. |
Citaat:
|
Citaat:
Enkel het Engels, het Spaans en het Chinees zijn wereldtalen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
FR of Spaans? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be