![]() |
Fabienne Kabeya, het meisje dat tweede werd (miss Brussel) is wel perfect tweetalig:
![]() http://www.brusselnieuws.be/feed/sit...sID=1191168582 Op deze site ook een interview met haar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, maar beluister het maar niet, want dan zou je merken dat Brusselaars van allochtone origine zich wel perfect kunnen integreren.
|
Citaat:
Gelukkiglijk is men daar niet al te PC op zo een vleeskeuring anders moest er wel een negerin winnen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Van mij had die Congolese mogen winnen.
|
Zeker, ik vind ze een pak mooier, en ze heeft een vlotte babbel in 2 talen bij.
Van mij mogen ze kiezen, ofwel reduceren ze miss Belgie tot een vleesverkiezing, dan voeren de meisjes gewoon een paar dansjes op en houden ze voor de rest gewoon helemaal hun bek, en sturen we een poppemie naar Miss World. Ofwel wordt er daadwerkelijk rekening gehouden met wat er gezegd wordt (én hoe het gezegd wordt), zodat er een meisje wordt gekozen dat nog iet of wat nut kan hebben voor de maatschappij (In Vl, Bru en Wl). |
Citaat:
|
Ik vind ze precies niet ontzettend knap, ofwel was de foto een beetje ongelukkig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat neemt ge terug of ik duw op het rode driehoekje. ik ben géén ollander :evil: |
sedert wanneer moet een mens meer dan Frans kennen voor een protocollaire functie in belgië?
|
Citaat:
Sorry, maar op dergelijke provocaties wens ik verder niet in te gaan. O ja, doe de groeten aan de mods van me! |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be