![]() |
Citaat:
|
Morgen is er in Belgie een snelheidsbeperking max. 90 Km/U. Er zal zwaar beboet worden en een 0 tollerantie gehanteerd worden.
Wallonie blijkt weer niet in Belgie te liggen want daar heeft men de bevolking verzocht trager te rijden. Er zal niet beboet worden. En zo gaat dat hier maar door en door en door en waar zit de leeuw? Die is weer veilig weggekropen in zijn hol. Nergens ter wereld is en zo een tweede schijtlaarzenvolk te vinden dan de Vlamingen. Waar zit het NVA in het verhaal? nergens. Die gaan hun vertrouwen schenken aan dat misbaksel van een regering. In ieder geval, wat mijn gezin betreft alleen al, mag het VLAAMS BELANG, ik noem het eigenlijk liever het VLAAMS BLOK, want dat heeft meer betekenis, 4 nieuwe lidkaarten uit schrijven. Voor de volgende verkiezingen zit het voor mijn gezin," - 4 voor VNA en +4 voor VB", dat mogen ze nu al noteren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is gemakkelijker de democratie af te breken dan verbeteringen voor te stellen, he. ;-) |
Citaat:
Een beetje zorgzaamheid in je beweringen en in je omgang met mensen kan geen kwaad. Van geen van de door jou hierboven genoemde peilingen heb ik een betrouwbaarheidsoordeel gegeven. Met dank, Kortaf |
Citaat:
Het zou veel beter zijn als we allemaal, ja ook jij daar, eens allemaal luisteren naar Knuppel. Knuppel zal ons naar de democratie loodsen, zonder op ook maar iemands tenen te trappen. Hij zal dit regime, deze dictatuur wel eens omtoveren in een democratie, waar iedereen zijn zegje heeft, maar waar men, om de goede vrede te bewaren, niet op elkaars tenen mag trappen (uiteraard) en waar politieke forums als deze totaal onmogelijk zijn. Ja, want wie zijn gedacht zegt, kan wel eens op iemands tenen trappen (vooral die van de grote leider Knuppel), en dat willen we niet, dus vanaf nu houdt iedereen z'n mondje mooi dicht. Gewoon knikken naar Knuppel. Knikken, ja, knikken ... Shhht ... Dictatuur/Regime ... het aantal posts op jouw naam vertelt me iets totaal anders. |
Citaat:
Dat impliceert duidelijk een betrouwbaarheidsoordeel. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder ga ik hier geen meta-discussies voeren. Als je geen rekening wenst te houden met mijn vriendelijke vraag, dan noteer ik dat en zal die wetenschap in mijn omgang met jou verrekenen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
:thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
Uw onwetendheid over de aard van die plaats verandert daar niets aan. Wat het aantal separatisten in België betreft: je m'en fous comme de l'an quarante. Het zijn niet de arme separatisten die het land gaan splitsen en met de komende evolutie van het koninkrijk heeft hun aantal weinig tot niets te maken. Als u overigens de moeite had genomen om mijn handtekening te lezen, dan zou u op de hoogte zijn van mijn standpunt ivm separatisme. Maar eenvoudige feiten ontsnappen vaak aan extremisten, die enkel hun eigen waan zien. Ainsi soit-il. :-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be