![]() |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Ik zou mijn dochter van 16 toch nooit laten mediatiseren, zeker niet als het daarenboven in nen haaienwereld als de politiek is. Je kan er gif op innemen dat dit meisje op forums en dergelijk zal beschimpt worden, gewoon omdat ze de dochter is van nen halve nazi.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je moet nog groeien he Linkse Vogel :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vooral niet als 't dochters zijn van dié partijleider ! ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Ikzelf vind de jongedame wat mager en te jong. Maar "toen ik jong was" lang geleden, had ik er geen seconde over getwijfeld. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mensen uitmaken omwille van hun uiterlijk....foei! |
Citaat:
Welcome to Raf's world. |
't Is zeker geen lelijk meisje, maar die overduidelijke photoshop is er wat teveel aan. Ik vind ze veel mooier op die foto in de krant.
![]() ![]() Overduidelijke photoshop, wat haar m.i. niet mooier maakt. |
Citaat:
Nu moet ik zeggen dat ik ook niet zo voor het opgetutte type ben maar zo eens mag wel... Daarmee een relatie beginnen zou natuurlijk enkel zijn om de schoonvader es goe bij z'n pietje te pakken want zooo mooi is ze nu ook weer niet (zie foto kim) en die ideologische en estethische gelijkenis...BRRR. |
Ze woonde in een villawijk
Haar ouders waren stinkend rijk Toch was er niets meer dat haar bond Ze gaf zich aan een vagebond Die sprak van liefde 't oud verhaal En zij geloofde 't allemaal Zo ging ze weg ze nam niets mee Alleen haar jeugd en het idee Dat hij haar man was zij zijn vrouw En het altijd zo blijven zou refr.: Arm kind Zestien lentes zo pril Ach wat lig je hier stil Langs de kant van de weg Ze trokken voort van stad tot stad Omdat hij ruimte nodig had Het zwerversleven was te zwaar Niets voor een kind van zestien jaar Haar liefde was haar levenslot Ze ging er langzaam aan kapot Ze kon de hartstocht niet weerstaan Niet tot het einde verder gaan Ze was geen kind maar ook geen vrouw En wist niet wat er komen zou refr. Ze werd vermoeid zag bleek en vaal Verloor haar jeugd haar ideaal Alleen haar liefde bleef bestaan Toen ging hij weg bij haar vandaan Toch had ze weten kunnen dat Hij niet genoeg aan liefde had Dat op een dag hij weg zou zijn En zij alleen met spijt en pijn Dat hij zolang een meisje had Als de stormwind speelt met een enkel blad refr. |
Citaat:
|
Citaat:
Eén van zijn beste nummers :thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
Dan begrijp je meteen waarom de twee De Winterkes "lelijke" wijven zijn... :-P |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Welkom trouwens! en niet zo rap grote woorden gebruiken hier is maar een tip ;-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be