![]() |
Citaat:
|
Moslim en Homo KAN niet want er bestaan daar geen homo's onder de moslims!
|
moslim en homo kan
moslim en dief kan ook moslim en verkrachter ook moslim en drugs deler kan ook maar de vraag is de islam en ... nu ja in de islam is verboden homo gedoe te doen, het is een zonde. bestaat een moslim die homo is? 8O kan ik ni geloven maar assalam alykum en andere islamitische termen kan men gemakkelijk met google of via een islam site leren. |
Citaat:
Mahmoud Ahmadinejad |
Citaat:
Mijn vrouw's beste vriend is een Moslim die Homo is. Zijn broer is transsexueel, zijn zus is lesbisch. Geen van die drie is gelukkig, want hun moeder (gescheiden btw) weigert dat te accepteren. Ze wonen alledrie samen met hun partner, maar voor familiefeestjes komen ze nog een dag thuiswonen om komedie te spelen voor de familie, die OOK niet gelooft dat moslims homo kunnen zijn. Hypocrieten, net als de andere religies. |
Dat is niet waar
Of ik kan het in ieder geval niet geloven Dat is met andere woorden onmogelijk |
Citaat:
|
hij was pedofiel volgens welke cultuur, traditie en wet dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
moet ik helpen? :-D probeer te citeren uit Leviticus 18 numero 22 |
Citaat:
|
Citaat:
bovendien ik had die vraag aan onze joodse vriend gesteld maar vanwaar haal je die interpretatie? :) |
Citaat:
Leviticus is een boek dat voornamelijk regelgeving oplegt omtrent de tradities en verplichtingen in het huwelijk. Daarin wordt duidelijk gesteld dat homoseksualiteit in Gods ogen net zo'n grote overtreding is als gewoon overspel. Over homoseksualiteit buiten het huwelijk wordt niets afwijzends gezegd. Er is zelfs een heel hoop bewijs dat Jezus (een ongetrouwde man) ook geregeld homoseksuele contacten had. |
dat weten ik allemaal
en mijn vraag ging om lev 18:22 de interpretatie vanwaar kom je met die interpreatie dat het in die tekst om huwelijk ging? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
duidelijk homo en seks met dieren = zonde en gruwelijk
|
Citaat:
|
Citaat:
Moeten we anders een subforum voor kinderen inrichten of hoe zit dat? |
Citaat:
wa denk je trouwens over Leviticus 20:13 en Deuteronomium 23:17 ? |
Citaat:
|
Citaat:
de tekst is zeer duidelijk en wij moeten de tekst begrijpen als je toch ervoor kiest de tekst te interpreteren, dan gelieve ook de bronnen te vermelden, en op welke basis je deze interpretatie doet, anders ben je zeker niet goed bezig. aan je deze vraag ook wa denk je trouwens over Leviticus 20:13 en Deuteronomium 23:17 ? wil je misschien eventueel een andere interpretatie opdringen, en iemand die jou interpretatie niet aaneemt kinderachtig te zien ? |
Citaat:
Nope, ik schrik er echt niet van. |
het is niet waar
dat kan niet een moslim die homo is ik kan het echt niet geloven er is beetje mogelijkheid da ik het kan geloven een moslim die geboren is als moslim maar opgevoed door niet moslims of iets dergelijks dat geloof is nog niet zeker zoals mijn ongeloof in blinde toeval en andere sprookjes dat de wetten die deze wereld fysisch biologisch cultureel psychologisch controleren altijd bestaan hebben, en of zichzelf hebben gemaakt, en al die andere sprookjes die gelijkaardigs zijn. maar ja, dit is gewoon zo, ik bedoel: ik vind het gewoon niet kunnen het is echt raar |
Citaat:
Canadese documentaire. |
Citaat:
iran zijn er veel niet moslims ze zijn niet allemaal moslims man |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dus in iran zijn er homos omdat ahmadinajjad gek in zijn kop is :-P:lol: goed geargumeneerd liberalist 8-) |
Citaat:
|
maar niet genen van de moslims :D
leg nu eens uit hoe dat genetisch wordt bepaald bij de homos in europa bijvoorbeeld |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be