Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Editorialist van Le Soir wil alle NVA-ers verdrinken in de Atlantische Oceaan (https://forum.politics.be/showthread.php?t=103412)

born2bewild 26 maart 2008 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Burkide (Bericht 3324304)
De Gucht behaalde in 2003 30 972 stemmen, en in 2007 95 628. Wat hem befreft, vergis je je dus. Al moet ik eraan toevoegen dat hij in 2003 lijstduwer en in 2007 lijksttrekker was.

vanaf hoeveel stemmen mag men een oproep tot moord vergoelijken?

En vanaf hoevel als men degucht heet?

Burkide 26 maart 2008 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 3324323)
vanaf hoeveel stemmen mag men een oproep tot moord vergoelijken?

Een zinloze moord mag men sowieso niet vergoelijken (moreel gesproken dan).

born2bewild 26 maart 2008 21:03

bwa da's ook voor interpretatie vatbaar

zoals uit dit forum blijkt is er niet veel nodig om een moord tot zinvol te promoveren

't is toch waar he filossoof?

Knuppel 26 maart 2008 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door azert (Bericht 3324065)
Nee, zou enkel willen weten of er een wet bestaat die iets voorschrijft in dat verband; Dewever zegt graag dat hij een legalist is.

Laat de wet er even buiten en gebruik je hersens.De wet en de grondwet zijn in dit land trouwens vodjes papier.

Ik herhaal dus mijn vraag:
Heb jij zo graag dat de Franstalige minderheid in de meerderheid is in de regering?
Is de Vlaamse meerderheid nog niet genoeg aan banden gelegd?
Het is anders al de zwaarst vergrendelde meerderheid ter wereld.

Knuppel 26 maart 2008 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano (Bericht 3324265)
De Gucht maakt met een kleine uitbreiding van alle vlaamsnationalisten mestkevers dan passen ze allemaal in 1 boot. Zij zullen gedwee aan boord gaan want volgens Decroo zijn het allemaal mentaalgehandicapten. Gezien hun soortelijkgewicht zullen zij zinken.

Zo zie je Mr. Bouillon de oplossing is eenvoudig.

Om van 'ons' probleem af te geraken steken wij Le Soir in brand, en al hun journalisten. Ik weet het is une idée bête en 't is om te zwanzen. Moest het toch gebeuren dan heb ik er niets mee te maken maar zou het niet erg vinden.
Of heeft er iemand een beter idee. Ge kunt een annonce in de Soir zetten.

Het is maar om te lachen, maar kunnen we de hele meute van laken geen luxe cruise aanbieden in het gezelschap van De Croo, De Gucht en alle Franstalige excellenties, en er een F16 op laten 'verongelukken' in de Bermuda driehoek?

MaGNiFiCaT 26 maart 2008 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 3324460)
Het is maar om te lachen, maar kunnen we de hele meute van laken geen luxe cruise aanbieden in het gezelschap van De Croo, De Gucht en alle Franstalige excellenties, en er een F16 op laten 'verongelukken' in de Bermuda driehoek?

Knuppel, ga je nu echt dezelfde weg op als Bouillon?:roll:

Zwartengeel 26 maart 2008 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 3324460)

Onverdraagzame nazi!!! :evil:

;-)

Knuppel 26 maart 2008 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3324463)
Knuppel, ga je nu echt dezelfde weg op als Bouillon?:roll:

Daar is toch niks mis mee? Of wel?

Ik heb jou alvast die Bouillon niet zien afkeuren om zijn uitspraak.

HAMC 26 maart 2008 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant (Bericht 3323946)
Verdomme, spreek toch voor jezelf man. Wil je jezelf beschouwen als een slaaf, dan doe je dat maar projecteer die persoonlijke slavenmentaliteit niet op alle Vlamingen als volk.

Zoals ook u uw heldenmentaliteit projecteerd?

MaGNiFiCaT 26 maart 2008 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 3324488)
Daar is toch niks mis mee? Of wel?

Ik heb jou alvast die Bouillon niet zien afkeuren om zijn uitspraak.

Lees post 73, pag. 4 over wat ik van Bouillon denk.

luc broes 26 maart 2008 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant (Bericht 3323990)
Het is ondertussen duidelijk dat Leterme helemaal niet over Walen of Franstaligen heeft gesproken zoals jij hierboven insinueert.

Het voeren van een eerlijke discussie begint met het correct weergeven van citaten. Wil je een constructieve discussie voeren, wees dan ook zo eerlijk die regel te respecteren.

Onze tegenstanders willen geen eerlijke discussie.

Boontjes 26 maart 2008 23:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rob Roy (Bericht 3322633)
Inderdaad, dat was een betere stap. Het verschil is dat het Franstaligen zijn die de "verstandhouding der Belgen" steeds maar weer ophemelen, terwijl de meeste Vlamingen daar onverschillig tegenover staan: wij hebben België helemaal niet nodig. Het is dus aan de Franstaligen om aan de verstandhouding die zij blijkbaar zo belangrijk vinden, te bouwen.

1° Wij hebben Wallonië wel degelijk nodig als exportland nr. 1 - maar dit terzijde.
2° D'er is een verschil tussen 'franstaligen' en 'franstaligen': je hebt de gewone Walen, mensen zoals u en ik, die hetzelfde willen doen van u en ik, met name kindjes opkweken, proberen gelukkig te zijn enz.
3° Je hebt de 'Francophonen' die de as Brussel-Wallonië zien als La Belgique en die verblind, zoals konijnen, in de lichtbak van Parijs kijken en blijven dromen van een Europe francophone, zelfs van een wereld waarin Frans de voertaal is, maar die tot hun scha en schande moeten vast stellen dat én het Engels én het Spaans hun stilaan verdringen. Dan krijg je stuiptrekkingen, dus redden wat er te redden valt, o.a. la Belgique.
4° En dan heb je nog enkele Brusselse hardliners die zowat alles samen zijn, Vlamingen als Menapiërs blijven beschouwen (enfin, het FDF om ze niet te noemen).
MAAR: de Franstaligen staan zeer sterk:
1° Ze hebben de meerderheid in de regering
2° Alles, maar dan ook alles , wat van belang is (elektriciteit, gas, kernenergie, transport, banken is in FRANSE handen!!! En de rest in Amerikaanse. Vlaanderen staat hier kompleet met lege handen hé-: en dat verklaart allicht de bocht van ons paterke van Ieper: je kunt Vlaanderen nu eenmaal niet besturen zonder de Fransen, dus, zonder de Walen.
Het heeft hem wel 9 maanden gekost om d

Boduo 26 maart 2008 23:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 3324434)
Laat de wet er even buiten en gebruik je hersens.De wet en de grondwet zijn in dit land trouwens vodjes papier.

Ik herhaal dus mijn vraag:
Heb jij zo graag dat de Franstalige minderheid in de meerderheid is in de regering?
Is de Vlaamse meerderheid nog niet genoeg aan banden gelegd?
Het is anders al de zwaarst vergrendelde meerderheid ter wereld.

Het resultaat van dat gefoefel zien we volgend jaar: het is goed mogelijk dat een Forza Flandria de meerderheid haalt in het Vlaams parlement !

:cheer::cheer::cheer:

groene flamingant 26 maart 2008 23:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3324531)
Zoals ook u uw heldenmentaliteit projecteerd?

Zolang mensen als jijzelf zichzelf blijven zien als 'slaven' of mensen met een 'slavenmentaliteit' zullen anderen je zo blijven behandelen of bekijken. Wil je respect afdwingen is de eerste voorwaarde het tonen van zelfrespect. Alleen als je dat zelfrespect kan tonen zul je ook van anderen dat respect verkrijgen.

HAMC 26 maart 2008 23:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant (Bericht 3324607)
Zolang mensen als jijzelf zichzelf blijven zien als 'slaven' of mensen met een 'slavenmentaliteit' zullen anderen je zo blijven behandelen of bekijken. Wil je respect afdwingen is de eerste voorwaarde het tonen van zelfrespect. Alleen als je dat zelfrespect kan tonen zul je ook van anderen dat respect verkrijgen.

Hoe komt u er bij dat ik een slavenmentaliteit heb?

groene flamingant 26 maart 2008 23:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door luc broes (Bericht 3324547)
Onze tegenstanders willen geen eerlijke discussie.

Als zij al niet de eerlijkheid hebben om eenvoudige citaten correct weer te geven, zegt dat veel over hen zelf en over de zaken die zij willen verdedigen.

groene flamingant 27 maart 2008 00:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3324614)
Hoe komt u er bij dat ik een slavenmentaliteit heb?

Het onderstaande is toch een citaat van jou, niet?
(Niet de eerste maal trouwens dat ik op dit forum mensen zulke citaten zie neer pennen én meteen de reden waarom ik hierop zo fel reageer).

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC
"Na 1000 jaar opressie is de Vlaming verworden tot een volk met een slavenmentaliteit".

Alleen als jij met zulke citaten WIL geloven dat 'de Vlaming' een volk met een slavenmentaliteit is, ZULLEN jij of andere Vlamingen uiteindelijk ook zo'n mentaliteit GAAN ontwikkelen. Of omgekeerd: Enkel als elke Vlaming GELOOFT dat hij reden heeft om zichzelf te respecteren, ZAL hij uiteindelijk ook dat respect verkrijgen.

Stop dus met te stellen dat de Vlaming een volk is met een slavenmentaliteit. Die mentaliteit zal jij als Vlaming alleen ontwikkelen als jij als Vlaming zulke onzin WIL GELOVEN.

Cyrano 27 maart 2008 00:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant (Bericht 3324672)
Het onderstaande is toch een citaat van jou, niet?
(Niet de eerste maal trouwens dat ik op dit forum mensen zulke citaten zie neer pennen én meteen de reden waarom ik hierop zo fel reageer).

Alleen als jij met zulke citaten WIL geloven dat 'de Vlaming' een volk met een slavenmentaliteit is, ZULLEN jij of andere Vlamingen uiteindelijk ook zo'n mentaliteit GAAN ontwikkelen. Of omgekeerd: Enkel als elke Vlaming GELOOFT dat hij reden heeft om zichzelf te respecteren, ZAL hij uiteindelijk ook dat respect verkrijgen.

Stop dus met te stellen dat de Vlaming een volk is met een slavenmentaliteit. Die mentaliteit zal jij als Vlaming alleen ontwikkelen als jij als Vlaming zulke onzin WIL GELOVEN.

Hebben deze slaafse Vlamingen een minderwaardigheidscomplex of zijn ze echt minderwaardig ?

filosoof 27 maart 2008 00:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Online (Bericht 3323826)
Ik stel voor dat de Standaard de oproep tot genocide uit le Soir overneemt en het woord NVA-ers vervangt door bij voorbeeld "joden".
Kwestie van te zien hoe coherent Filosoof in zijn argumenten blijft.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rob Roy (Bericht 3323892)
"FDF-ers" of "PS-ers" zou al ruim volstaan om te zien hoe coherent Filosoof zou blijven.

Filo? Komaan, kom hier zeggen dat ge er geen probleem mee hebt als een editorialist van de De Standaard oproept om "alle mandatarissen, kaderleden, leden, kiezers en sympathisanten" van de PS vanuit een helicopter in de Atlantische Oceaan te droppen.

Jullie maken heibel over de schabouwelijke praat die iemand gepost heeft op het internet forum van Le Soir. Ik ben eens gaan rondkijken naar de schabouwelijk praat die hier werd gepost in de laatste maanden (niet volledig, ik zocht enkel de posts terug die ik me herinner, dus ze zijn niet oud) De "giftige oogst" is indrukwekkend en ik ben zeker dat ik 4 of 10 maal meer kan vinden als ik er wat tijd in wil steken. Lees deze posts eens:

----
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=143
http://forum.politics.be/showpost.ph...36&postcount=6
http://forum.politics.be/showpost.ph...43&postcount=8
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=12
http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=31
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=132
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=194
http://forum.politics.be/showthread....84#post3319084
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=165

De kwestie van de balk in eigen oog etc...

Kristof Vermassen 27 maart 2008 02:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 3324011)
Dat is de prijs voor de pariteit in de regering.

Er waren nog Franstalige premiers n�* 1970

Knuppel 27 maart 2008 06:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Vermassen (Bericht 3324726)
Er waren nog Franstalige premiers n�* 1970

Ook d�*t nog, ja.

Typisch Belgisch dus. De Franstalige minderheid die het via pariteitswetten, dubbele meerderheden, alarmbellen en de meerderheid in federale regeringen voor het zeggen heeft.

Vette Pois(s)on 27 maart 2008 07:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door santos (Bericht 3323551)
Uw frans is toch zo goed niet anders had u begrepen dat het geen oproep was tot moord maar om een idee van 1 enkele man ging. En bij deze ook niet vraagt om massaal de straat op te lopen en dit te doen.

Geschreven door 1 enkele man :

Ofwel wordt er niets nagelezen, ofwel ging de redactie dan toch akkoord met de plublicatie?

De toon van dat artikel hoort niet thuis in een blad dat wil doorgaan als kwaliteitskrant.

Excuses of een rechtzetting, dat is nu hun meest waardige reactie.

Nr.10 27 maart 2008 07:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 3324754)
Ook d�*t nog, ja.

Typisch Belgisch dus. De Franstalige minderheid die het via pariteitswetten, dubbele meerderheden, alarmbellen en de meerderheid in federale regeringen voor het zeggen heeft.

Pariteitswetten, dubbele meerderheden, alarmbellen, ik ken er niet veel van,
maar dat zijn wetten. Opdat iets 'wet' wordt dient dat goedgekeurd in het
Parlement.

Volgens u zijn die wetten dus zodanig opgesteld dat er discriminatie zou uit
volgen.

Rob Roy 27 maart 2008 07:47

Plan ter redding van Vlaanderen – verzuip de PS én haar kiezers

Citaat:

“Ziehier het idee - eenvoudig en het enige dat ons uit de problemen kan helpen.

Kleine a: roep de PS samen in de haven van Oostende. En als we PS zeggen, bedoelen we de hele PS: voorzitter, ondervoorzitters, secretaris-generaal, penningmeester, senatoren, volksvertegenwoordigers, regionale verkozenen, gemeenteraadsleden, provincieraadsleden, voorzitters van de plaatselijke afdelingen, militanten, sympathisanten, kiezers.

Kleine b: laat dit alles inschepen in een vrachtschip en naar het midden van de Atlantische Oceaan varen.

Kleine c: laat de boot zinken.

Als iemand een beter idee heeft, dat hij het laat weten.”
http://frietmetstoofvlees.blogspot.c...n-verzuip.html

Rob Roy 27 maart 2008 08:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3324681)
Jullie maken heibel over de schabouwelijke praat die iemand gepost heeft op het internet forum van Le Soir.

Onzin. Met feitenvervalsing kom je er niet. Pierre Bouillon is een editorialist van Le Soir en zijn moordoproep stond in de krant op p. 6. Een soort Yves De Smet of Mia Doornaert dus.

Nr.10 27 maart 2008 08:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 3324766)

Ofwel wordt er niets nagelezen, ofwel ging de redactie dan toch akkoord met de plublicatie?

De toon van dat artikel hoort niet thuis in een blad dat wil doorgaan als kwaliteitskrant.

Lessen in waardigheid :roll:
Vet visje toch.

Jazeker 27 maart 2008 08:10

Citaat:

Jullie maken heibel over de schabouwelijke praat die iemand gepost heeft op het internet forum van Le Soir.

Liegen doet de feiten niet verdwijnen. Het gaat over een vaste opinieschrijver van Le Soir, wiens oproep tot massamoord is verschenen in de papieren versie van de krant:

azert 27 maart 2008 08:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boontjes (Bericht 3324574)
MAAR: de Franstaligen staan zeer sterk:
1° Ze hebben de meerderheid in de regering
2° Alles, maar dan ook alles , wat van belang is (elektriciteit, gas, kernenergie, transport, banken is in FRANSE handen!!! En de rest in Amerikaanse. Vlaanderen staat hier kompleet met lege handen hé-: en dat verklaart allicht de bocht van ons paterke van Ieper: je kunt Vlaanderen nu eenmaal niet besturen zonder de Fransen, dus, zonder de Walen.
Het heeft hem wel 9 maanden gekost om d

En ik denk dat er in Vlaanderen ook nog eens onderling discussie is over wat er met Brussel moet gebeuren?
De ene zegt: laat Brussel maar vallen, de andere zegt: dat zou een ramp zijn.
Op die manier naar onderhandelin,gen trekken is niet verstandig.

Zwartengeel 27 maart 2008 08:20

Nog maar eens in het vet zetten, want het blijkt hier bij vele Belgicisten de te volgen leidraad:

Citaat:

6) Zal de redactie van Le Soir, als ze hierop aangesproken wordt, deze column als een grap afdoen? Zullen de vaderlandslievenden zeggen dat de NVA-ers zelf honderd keer erger zijn, en, dat de Vlamingen dus niet zo snel op hun teen moeten getrapt zijn?

azert 27 maart 2008 08:22

Behalve hier, zijn er nog andere "media" (kranten/tv/radio) waar men zich druk gemaakt heeft over Bouillon zijn artikel?

Nr.10 27 maart 2008 08:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door azert (Bericht 3324814)
Behalve hier, zijn er nog andere "media" (kranten/tv/radio) waar men zich druk gemaakt heeft over Bouillon zijn artikel?

Op de planeet Mars ;-)

Zwartengeel 27 maart 2008 08:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door azert (Bericht 3324814)

Je moet de dingen nu eenmaal het juiste perspectief zien. Het gaat hier slechts om een onschuldige oproep om alle N-VA'ers te verdrinken, niet om een paar Jong N-VA'ers die een misdaad tegen de menselijkheid begingen door een Belgisch vlaggetje te verbranden op en zomerkamp.

santos 27 maart 2008 08:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 3324766)

Daar ben ik volledig mee akkoord, maar het blijft 1 man. Het is niet omdat de redactie akkoord is voor publicatie dat ze het er ook mee eens zijn.

Rob Roy 27 maart 2008 08:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door santos (Bericht 3324834)
Daar ben ik volledig mee akkoord, maar het blijft 1 man. Het is niet omdat de redactie akkoord is voor publicatie dat ze het er ook mee eens zijn.

In een Vlaamse kwaliteitskrant zou het nooit kunnen dat een editorialist zoiets gepubliceerd krijgt, laat staan dat het in zijn hoofd zou opkomen, en de arme man/vrouw zou op staande voet geroyeerd of ontslagen worden. Hij/zij zou voor de rest van zijn/haar leven nergens meer aan de bak komen. In Franstalig België is dit soort racisme blijkbaar mainstream genoeg om de grootste krant van het land te kunnen halen en zelfs doornormaal bevonden te worden.

santos 27 maart 2008 08:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Online (Bericht 3323822)
Dat Walen "intellectueel onbekwaam zijn om het NL te leren" is een nuchtere vaststelling. Die u niet kan weerleggen. Tenzij u het argument van taalarrogantie aanhaalt. Het is één van beiden of beiden.

Bewijzen?

azert 27 maart 2008 08:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rob Roy (Bericht 3324835)
In een Vlaamse kwaliteitskrant zou het nooit kunnen dat een editorialist zoiets gepubliceerd krijgt, laat staan dat het in zijn hoofd zou opkomen, en de arme man/vrouw zou op staande voet geroyeerd of ontslagen worden. Hij/zij zou voor de rest van zijn/haar leven nergens meer aan de bak komen. In Franstalig België is dit soort racisme blijkbaar mainstream genoeg om de grootste krant van het land te kunnen halen en zelfs doornormaal bevonden te worden.

Maar ook de Vlamingen lagen er blijkbaar niet van wakker, want nergens iets gehoord of gelezen; of wat heb ik gemist?

santos 27 maart 2008 08:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rob Roy (Bericht 3324835)

Inderdaad in vlaanderen zijn het de politiekers zelf die onder de gordel stampen.
U zal vanuit de highlands een goed zicht hebben op wat mainstream is in franstalige belgie en vooral objectief.

luc broes 27 maart 2008 09:52

Citaat:

Jullie maken heibel over de schabouwelijke praat die iemand gepost heeft op het internet forum van Le Soir. Ik ben eens gaan rondkijken naar de schabouwelijk praat die hier werd gepost in de laatste maanden (niet volledig, ik zocht enkel de posts terug die ik me herinner, dus ze zijn niet oud) De "giftige oogst" is indrukwekkend en ik ben zeker dat ik 4 of 10 maal meer kan vinden als ik er wat tijd in wil steken. Lees deze posts eens:
----
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=143
http://forum.politics.be/showpost.ph...36&postcount=6
http://forum.politics.be/showpost.ph...43&postcount=8
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=12
http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=31
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=132
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=194
http://forum.politics.be/showthread....84#post3319084
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=165

Geache filosoof, mag ik beroep doen op een beetje redelijkheid?

Het is iet ernstig om een artikel van een gekend journalist in een belangrijk dagblad te vergelijken met naamloze opmerkingen van onbekenden in verhitte discussies op een forum dat voor 99% van de bevolking totaal onbekend is.

luc broes 27 maart 2008 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door santos (Bericht 3324841)
Inderdaad in vlaanderen zijn het de politiekers zelf die onder de gordel stampen.
U zal vanuit de highlands een goed zicht hebben op wat mainstream is in franstalige belgie en vooral objectief.

Objectiviteit is ook in Franstalig België bijna onbestaande. Een voorbeeld:

Etienne Vermeersch, volgens Knack de meest vooraanstaande intellectueel van Vlaanderen schrijft in een open brief dat Vlaanderen eenzijdig onafhankelijkheid moet uitroepen als de Franstaligen op onze redelijke eisen niet willen ingaan. Reeds 9000 personen onderschreven die oproep.
NVA en VB en LDD en zeker een aantal personen uit de andere partijen gaan daarmee akkoord.

Denk je dat de Fr pers daar objectief over bericht? Ondenkbaar!

santos 27 maart 2008 10:09

Het FDF is niet echt representatief voor Franstalige belgie, en ik geef u gelijk die zijn onredelijk en verre van objectief.
9000 personen is wel niet echt veel maar het mogen er altijd van mij meer worden want ik geef Mr Vermeersch opdat vlak geen ongelijk :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be