![]() |
Citaat:
http://www.belgischealliantie-alliancebelge.be/nl/ |
Citaat:
De Raad van Bestuur van de B.U.B. komt zaterdag aanstaande samen. Daar zal deze Raad beslissen over de verdere ontwikkelingen vande B.A.B. |
het verhaal wordt wel wat ingewikkeld nu ze :/
straks kunnen jullie samen kartels gaan vormen om zo 1% te halen :lol: |
Citaat:
Hans Van De Cauter is afgezet als bestuurslid van de B.U.B. De Raad van Bestuur van de B.U.B. komt zaterdag aanstaande samen om mee te stappen in de verruimende partij B.A.B. en dus eventueel de B.U.B. op te doeken. |
Citaat:
|
Werd de B.U.B. te gênant misschien voor een bepaalde federalistische partij of groepering?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mahiat en jijzelf, Dauphin, bijvoorbeeld. :-D |
Citaat:
|
Oke, maar je bevestigt hier wel mee dat Unie in het Babverhaal stapt? Blijft den dauphin dan Bableider, of gaan jullie de macht delen met de mensen van Unie, Beb en Nu?
|
Ruben Cottenjé,
Kan jij Albert ook afzetten omwille van zijn buitensporig gedrag? Graag dan |
Citaat:
De Belgische Alliantie-Alliance Belge is een democratische partij. In juni 2008 zullen de lokale- en provinciale bestuursverkiezingen plaatsvinden. Dan zullen de leden van de Raad van Bestuur definitief zetelen, waarna de Algemene Vergadering, conform de statuten, de bestuursfuncties zal bevestigen. In afwachting hiervan beperkt de Raad van Bestuur zich tot een waarnemend bestuur, dewelke bestaat uit de leden die de statuten hebben neergelegd bij het Belgisch Staatsblad. Maar ok... in de BUB kennen ze dit systeem niet! |
Het woord klucht borrelt spontaan in me op
|
Citaat:
Maar goed, Unie komt dus bij jullie Babclub? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien krijgen we zo een opstand als na de Stomme van Portici? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uw jonge vriend 'Belgicisti87' was spraakzamer. Het ziet er naar uit dat alle politieke frustrés weer een warme thuis zullen vinden in Bab, of jullie nu bij Dedecker gaan of niet.
|
![]() |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat heeft Dedecker hier nu mee te maken? |
Citaat:
|
Die geruchten doen de ronde...
Was LDD immers niet de vergaarbak voor gefrustreerde ex-VLD'ers? |
Citaat:
|
Ik ben geen gefrustreerde ex- hoor. ;) Den dauphin wel, net als een groot aantal mensen uit zijn entourage...
|
Citaat:
aan de andere kant, het verhaal Cottenjé-VLD dateert van 1998...tien jaar terug waw |
Citaat:
|
Citaat:
We willen gewoon lid zijn van een democratische partij die op een realistische manier de Belgen wil helpen. En de B.U.B. die Hans voor ogen hield is niet democratisch! |
Oké, mooi zo. Veel succes met jullie Bab.
|
Citaat:
Waarom ben jij eigenlijk uit BUB gestapt en VLD-er geworden ? Al merk ik uit je posts op deze draad dat je sympatisant van BUB -strekking Hans , zijt gebleven . Ik ben wel geïnteresseerd in jouw positie in dit verhaal. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be