![]() |
Hoewel ik geen fan ben van schaaldieren krijg ik nu wel zin in mosselen met friet :-) yum yum yum!
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ze niet opengaat is er iets mis mee. ![]() |
Citaat:
Na een tweetal minuten flink opschudden want de onderste gaan eerst open. Na een minuut of zo nog eens checken en weer opschudden. Als ze allemaal open zijn is het OK. Niet te lang laten koken of ze worden taai en smakeloos. |
Aaah, zie hoe jong we nog waren.
|
Citaat:
- de smaak van Zeeuwse mosselen is maar top vanaf ~ 15 september |
Citaat:
Mijn schoonzus zet die in een emmer water met bloem....dan worden ze dikker zegt ze...(hang)cultuurbarbaren. |
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs mijn ma zei me ooit bloem toe te voegen... om ze witter te maken :lol::lol::lol: Ma is uitstekende kok, maar soms wat geindoctrineerd door haar ma of schoonma, denk ik! Voor de rest akkoord met de wapper hierboven. Scheut droge wijn en peterselie mag wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Naar verluid zou de babe waar hij nu mee is geen motobabe zijn, en ze heeft één tattoo, die start op haar schouders en eindigt op haar voeten. |
Citaat:
LETSPANIC gaat het niet plezant vinden! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik maak mossels ook liefst natuur klaar, met (hopen) ui en selder, maar ik ben gewoon er ook nog een wortel bij te doen, en eventueel wat look en koriander. Ik wil ook nog eens proberen met wat mierikswortel bij...
|
Hoe zit dat nu eigenlijk met onze Belgische mosselen ?
|
Koe de Poing in een niet nader genoemd restaurant
KDP: mevrouw, volgens het aanhangbord hebt u mosselen ? Dienster: klopt KDP: okee, en welke bereidingswijze ? Dienster (aarzelend) nou, eh, gebakken ik heb het lieve wicht maar in de keuken de vraag laten herhalen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nondedju toch! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be